فرماندار شهرستان ورامین گفت: نتیجه انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر ورامین و جوادآباد با اعلام نتیجه اعضای اصلی و علی‌البدل مشخص و به اطلاع عموم مردم رسید.
کد خبر: ۹۷۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ 21 June 2021

حسین کاغذلو روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰، نتایج شمارش آراء نامزدهای انتخابات شورای شهر ورامین به ترتیب دارندگان بیشتری رأی اعلام شد.

وی گفت: محمد شیرکوند با ۱۰۱۴۷ رأی، جعفر اردستانی با ۸۳۴۸ رأی، سیدرضا احمدی با ۸۰۲۲ رأی، قاسم پاچیده با ۷۰۳۷ رأی، ابوالفضل جعفری با ۶۹۴۶ رأی، احمد خانی با ۶۹۰۷ رأی، امید شیرکوند با ۶۸۳۳ رأی، محمدحسن فرجی با ۶۶۲۶ رأی و امیر بی‌لی‌جی با ۶۵۱۲ رأی به عنوان اعضای اصلی از سوی مردم انتخاب شدند.

وی افزود: علاوه بر این، حسین النچری با ۶۴۰۲ رأی، محمد وصالپور با ۶۳۰۵ رأی، فتح الله فرجی با ۶۲۴۶ رأی، زهرا هداوند میرزایی با ۶۱۱۳ رأی و حسن حبیبی با ۵۶۲۰ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

کاغذلو گفت : در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر ورامین، ۷۵ نفر با یکدیگر رقابت کردند.

برای مشاهده اطلاعیه نتیجه انتخابات ورامین اینجا کلیک کنید.

فرماندار ورامین گفت: در شهر جوادآباد ، پس از شمارش آراء علیرضا سلیم‌خانیان با ۸۴۳ رأی، علی عرب با ۷۱۸ رأی، حسن دانایی فرد با ۶۸۳ رأی، محسن ظفر با ۶۴۸ رأی و حسن شاهسون با ۶۲۶ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر جوادآباد انتخاب شدند.

وی اظهار داشت: همچنین علی امیری با ۵۳۷ رأی، سعید حسینی با ۵۲۴ رأی و مهدی اسمعیلی با ۴۸۳ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

کاغذلو تصریح کرد: برای عضویت در شورای شهر ۱۵ نفر با یکدیگر رقابت کردند.

برای مشاهده اطلاعیه نتیجه انتخابات جوادآباد اینجا کلیک کنید.

وی گفت: در اجرای ماده ۵۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و ماده ۷۰ آئین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از تاریخ انتشار این آگهی به مدت دو روز هیأت اجرایی در محل فرمانداری آماده قبول شکایات انتخاباتی می‌باشد.
وی افزود: شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، نشانی محل کار یا سکونت و امضاء شاکی یا شاکیان را داشته باشد.

فرماندار ورامین تصریح کرد: ۵۱ درصد از رأی دهندگان را بانوان و ۴۹ درصد را آقایان تشکیل دادند.

13درصد از شرکت کنندگان از ۱۸ تا ۲۵ سال، ۲۱ درصد از ۲۵ تا ۳۵ سال، ۲۴ درصد از ۳۵ تا ۴۵ سال، ۱۸ درصد از ۴۵ تا ۵۵ سال، ۱۴ درصد از ۵۵ تا ۶۵ سال ،۶ درصد از ۶۵ تا ۷۵ سال و ۲ درصد از ۷۵ تا ۸۵ سال بودند.

کاغذلو گفت: طی روزهای تبلیغات رسمی نامزدهای شورای اسلامی، ۴۴۸ عدد بنر و بیش از ۴۳ هزار و ۵۰۰ مورد تراکت که در اماکن غیرمجاز نصب شده بود، جمع‌آوری گردید.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار