رئیس اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۹ مجموعه ورزشی این حوزه به علت رعایت نکردن دستور العمل های بهداشتی پلمب شد.
کد خبر: ۹۷۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ 19 June 2021

 

«کامبیز رنجبر» در این خصوص افزود: از ابتدای امسال تا کنون و در راستای حفظ سلامت جامعه و ورزشکاران و اجرای دستورالعمل ها و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، ۱۱۱ بازرسی از اماکن و باشگاه های خصوصی انجام شد که در این راستا ۹ مجموعه متخلف پلمب شد.

وی با اشاره اینکه بازرسی های ما از باشگاه ها به منظور نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و توزیع نکردن مکمل ها، به صورت مستمر انجام می شود، گفت: با توجه به عوارض جبران ناپذیر تجویز و مصرف مکمل های تقلبی، با باشگاه های متخلف طبق قانون برخورد شده و مماشاتی نمی کنیم.

وی همچنین یادآور شد: باتوجه به دستور ستاد مبارزه با کرونا تمامی مجموعه های ورزشی این حوزه از ۱۶ فروردین ماه به مدت یک ماه تعطیل بود و از سوی دیگر ۹۵ درصد از اماکن و مجموعه های ورزشی این حوزه از پایتخت فرسوده است و کاربری مطلوبی ندارد.

به گفته رنجبر، هم اینک ۳۲۹ مجموعه خصوصی و دولتی در حوزه جنوب غرب تهران فعال است و از این رو سرانه ورزشی برای هر شهروند کمتر از ۳۰ سانتی متر مربع است.

حوزه ورزش جنوب غرب تهران مناطق شهرداری ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ را تحت پوشش خود دارد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار