یک دستگاه خودرو سواری پراید در بزرگراه شهید رستگاری واقع در جنوب شرقی تهران به دلایل نامشخص از مسیر خارج و با بلوک های سیمانی کنار بزرگراه برخورد کرد که بر اثر آن ۷ سرنشین خودرو مصدوم شدند.
کد خبر: ۹۷۲۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ 19 June 2021

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز شنبه در این باره گفت: ساعت ۶:۱۳ امروز این حادثه تصادف در بزرگراه شهید رستگاری به سمت شرق نرسیده به مشیریه به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: یک دستگاه خودرو پراید با هفت سرنشین شامل چهار خانم و آقا به همراه سه کودک به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با بلوک های نیوجرسی در محل متوقف شد.

وی با بیان اینکه بر اثر این تصادف قسمت جلوی خودرو پراید به شدت آسیب دیده بود بطوری که موتور وارد اتاقک این خودرو شده بود گفت: قبل از رسیدن آتش نشانان ۶ نفر از سرنشینان مصدوم از خودرو خارج شده بودند اما یک خانم در داخل خودرو محبوس بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی عملیات رهاسازی را انجام و این خانم را از داخل خودرو خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه نشت بنزین نیز در محل ایجاد شده بود خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از تحویل هر هفت مصدوم به عوامل اورژانس نسبت به ایمن سازی محل نیز اقدام کردند.

خروج پراید از مسیر در بزرگراه رستگاری تهران ۷ مصدوم داشت

وی به شهروندان توصیه کرد که در ساعات ابتدایی روز بدلیل خواب آلودگی همواره شاهد بروز این تصادفات هستیم که از رانندگان می خواهیم در زمانی که نیاز به استراحت دارند به ویژه در ساعات پایانی شب و ابتدایی روز در محل مناسب استراحت و سپس نسبت به رانندگی در مسیرها اقدام کنند.

همچنین رییس مرکز اورژانس تهران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: با حضور تکنسین های اورژانس تمامی هفت مصدوم این تصادف روانه بیمارستان شدند.

پیمان صابریان اظهار داشت: سه نفر از مصدومان در وضعیت وخیم قرار داشتند که پس از انجام اقدامات به بیمارستان منتقل شدند.

وی علت این تصادف را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور اعلام کرد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار