خط تولید انبوه منابع تغذیه بی سیم‌های نظامی و شهری با حضور معاون فاوا سازمان بسیج در شهرک صنعتی شمس آباد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۷۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲ 16 June 2021

سردارحسین حسن زاده در این مراسم طی اظهار داشت: ما همواره در حال انتخاب هستیم انتخاب وابستگی با خرید کالا‌هایی که دیگران تولید کرده اند و یا خودکفایی با خرید تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال برای فرزندانمان.


وی با تاکید بر اهمیت تولید گفت: هیچ کار تولیدی کوچک نیست و هر اقدام تولیدی می‌تواند کشور را در مسیر رشد و شکوفایی کشور پیش ببرد.


معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بسیج مستضعفین افزود:امیدواریم با تلاش و کوشش جوانان و فعالان در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه‌های فن‌آورانه که این مجموعه نیز در آن عرصه فعالیت دارد روز به روز بر ارتقاء سطح امنیت ارتباطات افزوده و کشور را از واردات و وابستگی به خارج از کشور بی نیاز کنند.

 

سردار حسن زاده گفت: در سال جهش تولید و مانع زدائی‌ها برای تحقق بخشیدن به خواست مقام معظم رهبری طراحی‌های لازم را داشتیم تا بتوانیم با گسترش این مجموعه بعد از سه سال ۲۰۰ نیروی مستقیم و ۷۰۰ نفر نیروی به صورت غیر مستقیم را در جهت اشتغال زایی جذب کنیم.


وی گفت: یکی دیگر از اقدامات ما کسب مجوز تولید انبوه بی سیم شهری است که خوشبختانه توانسته ایم این مجوز را از دستگاه‌های متصدی بگیریم و امروز خط تولید انبوه آن افتتاح می‌شود.


آئین افتتاحیه خط تولید انبوه منابع تغذیه بی سیم‌های نظامی و شهری DMR با حضور سردار حسن زاده معاون فاوا سازمان بسیج مستضعفین و مهندس فرامرز رستگار دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران در مجتمع تولیدی صنعتی نوآوران موج واقع در شهرک صنعتی شمس آباد حسن آباد فشافویه شهرستان ری برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار