جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: برپایی هرگونه تجمع، سخنرانی و مناظره انتخاباتی در استان در فضای باز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است.
کد خبر: ۹۶۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ 02 June 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: عبدالرضا قاسم پور، افزود: تجمع در فضاهای سربسته با حضور جمعیت زیاد ممنوع است و تعداد حاضران در چنین فضاهایی باید بسیار محدود باشد.
وی ادامه داد: همچنین در مقابل درهای ورودی و خروجی محل تجمع نیز هیچ جمعیتی نباید بایستد و جمعیت حاضر در سالن نباید از یک سوم ظرفیت آن بیشتر باشد.
او اظهار داشت: مدت زمان برگزاری مراسم در مکان‌های روباز نیز محدود است و نباید از ۲ ساعت تجاوز کند و عوامل برگزاری حتما توجه داشته باشند که برای هر فرد باید هشت متر مربع فضا در نظر بگیرند.
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا بیان کرد: این محدودیت‌ها به ویژه در شهرهای قرمز و نارنجی باید به شکل جدی تری اعمال شود و در این زمینه هیچگونه کوتاهی نباید صورت گیرد.
قاسم پور افزود: یکی دیگر از تمهیداتی که برای برگزاری انتخابات در شرایط شیوع ویروس کرونا اندیشیده شده افزایش تعداد شعب اخذ رای و همچنین مدت زمان رای گیری است و زمان برگزاری انتخابات که از ساعت هفت صبح روز ۲۸ خرداد آغاز می‌شود امکان تمدید آن تا ساعت ۲ بامداد روز بعد و بنا به صلاحدید وجود دارد.
وی از داوطلبان انتخابات تقاضا کرد که تبلیغات انتخاباتی خود را حتی المقدور از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها انجام دهند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره‌ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار