مردم و مسوولان شهرستان ورامین روز شنبه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تأکید بر لزوم مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار، تجمع اعتراض آمیز برپا کردند.
کد خبر: ۹۶۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ 22 May 2021

به گزارش تابناک تهران، صدها نفر از مردم و مسوولان ورامین با تجمع در برابر مسجد جامع تاریخی این شهرستان ، ضمن ابراز انزجار از جنایات رژیم اشغالگر قدس، از مردم فلسطین دفاع کرده و بر لزوم وحدت بین جهان اسلام در مقابله با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل تأکید کردند.

بسیاری از شرکت کنندگان در این مراسم، در حالی که در دستان خود پلاکاردهایی با مضامین دفاع از قدس شریف، پرچم فلسطین و انصار حزب الله در دست داشتند، با آتش زدن پرچم اسرائیل انزجار خود را از این رژیم کودک کش ابراز کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در حاشیه این مراسم گفت: امروز همگان شاهدند که مقاومت جانانه مردم مظلوم فلسطین و حملات موشکی آنان به اراضی اشغالی که به رعب و وحشت ساکنین این مناطق منجر شد، باعث گردید تا رژیم اشغالگر قدس، ذلیلانه درخواست آتش بس‌ارائه کند و شکست خود را در ۱۱ روز بپذیرد.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی افزود: امروز جهان اسلام خرسند از پیروزی مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است و جز اتحاد و همدلی و محاکمه سران این رژیم غاصب چیز دیگری نمی‌خواهد.

وی تأکید کرد: قبول آتش بس به منزله پایان یافتن انتفاضه نیست و این مقاومت و مبارزه تا محو رژیم غاصب صهیونیست ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: پیروزی جبهه مقاومت در برابر اسرائیل، وعده خداوند متعال در غلبه مؤمنین بر کفار را به اثبات رساند و این کلام رهبر معظم انقلاب که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید را عینیت بخشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار