بنا بر اعلام روسای کمیته امداد امام خمینی (ره) در شمیرانات، این نهاد حمایتی با همراهی مراکز نیکوکاری و خیران ۹ میلیارد و ۹۸۵ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان در ماه مبارک رمضان به مستمندان کمک کرد.
کد خبر: ۹۶۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹ 17 May 2021

 

رئیس اداره کمیته امداد منطقه یک (شمیران) و سه تهران توضیح داد: در قالب طرح "ایران همدل" ۳۵ هزار پرس غذا و ۱۷ هزار سبد کالا مجموعاً به ارزش ۸ میلیارد تومان بین نیازمندان مناطق مذکور و مناطق محروم کشور توزیع شده است.

به گفته حسن محمدی میهنی، یکی از وظایف این اداره حمایت از نیازمندان مناطق محروم کشور در کنار منطقه یک و سه تهران است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در قالب پویش "ایران مهربان" ۲ هزار حامی برای ایتام و خانواده‌های تحت پوشش این اداره در ماه رمضان جذب شده است.

رئیس اداره کمیته امداد لواسانات و رودبار قصران نیز در این خصوص به ایرنا گفت: در قالب طرح "ایران همدل" سه هزار و ۲۶۰ سبد کالا به ارزش یک میلیارد و ۵۵۷ میلیون و ۲۶۸ هزار تومان، همچنین سه هزار و ۵۰۰ افطاری ساده با اعتبار ۶۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان در آن ماه مبارک میان قشر کمتر برخوردار لواسان، اوشان فشم میگون و شمشک دربندسر توزیع شد.

به گفته جهاندار آقامحسنی، ۹ هزار و ۳۷۰ پرس غذای گرم نیز برای خانواده‌های نیازمند منطقه طبخ شد که ارزش مادی آن ۳۶۶ میلیون ۶۵۰ هزار تومان برآورد شده است.

به گزارش ایرنا، از جمعیت ۴۷ هزار نفری لواسانات و رودبار قصران، ۴۰۰ خانوار، ۷۸ بیمار صعب العلاج و ۸۳ نفر از طرح ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد منطقه هستند.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

منبع / ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار