استاندار تهران:
استاندار تهران گفت: اطلاعات مربوط به آمار سنی گروه‌ها برای انجام واکسیناسیون عمومی، با کمک سازمان هدفمندی یارانه‌ها تهیه شود.
کد خبر: ۹۵۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶ 26 April 2021

 

انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: متأسفانه روند شیوع ویروس کرونا در استان تهران رو به رشد است.

وی بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به افزایش بیماران سرپایی، بستری‌ها و فوتی‌های ناشی از کرونا نسبت به هفته قبل همه باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند، تا بتوانیم موج جدید شیوع ویروس را کنترل کنیم.

استاندار تهران همچنین ادامه داد: مقدمات خط ۶۰۷۰ فراهم شده و آماده رونمایی است، که در زمینه راهنمایی، هدایت و ساماندهی بیماران در استان تهران اثرگذار است و این خط دو طرفه می‌شود.

وی همچنین به کامل نبودن پرونده الکترونیک سلامت همه ساکنین استان تهران اشاره کرد و گفت: مقرر شده است، اطلاعات مربوط به آمار سنی گروه‌ها برای انجام واکسیناسیون عمومی، با کمک سازمان هدفمندی یارانه‌ها تهیه شود.

محسنی بندپی همچنین با اشاره به تأمین دستگاه‌های اکسیژن ساز در بیمارستان‌ها اظهار داشت: تأمین برق در بیمارستان‌های قدیمی جهت استفاده از دستگاه‌های اکسیژن ساز ضروری است و باید اهتمام ویژه در این زمینه داشته باشیم و در این زمینه مقرر شد تا شرکت توزیع برق تهران و شهرستان‌ها جهت تأمین برق مطمئن و پایدار ۱۲۴ بیمارستان شهر و شهرستان‌های تهران تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

استاندار تهران عنوان کرد: همچنین تیمی از دانشگاه‌های علوم پزشکی تشکیل می‌شود تا ارزیابی از وضعیت بیمارستان‌های دولتی، خصوصی و تأمین اجتماعی انجام دهند تا بیمارستان‌ها مکلف شوند که نسبت به خرید و نصب دیزل ژنراتورها اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار