استاندارتهران:
استاندار تهران با اشاره به اقدامات موفق ستاد تسهیل و رفع موانع استان تهران گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۴۶۱ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در زمینه رونق تولید پرداخت شد.
کد خبر: ۹۵۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵ 25 April 2021

انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران اعلام کرد: از ۴ هزار و ۴۶۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید با احتساب پرداخت مستقیم بانک ها، ۱۹۱ میلیارد تومان مربوط به تسهیلات رونق تولید و مابقی پرداخت مستقیم بانک ها است که سال گذشته پرداخت شد.

وی با اشاره به لزوم تحقق شعار سال تاکید کرد: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها باید تلاش ها معطوف رفع موانع تولید باشد.

وی با تقدیر از عملکرد ستاد تسهیل استان در سال ۹۹ اظهار داشت: در حالی که در سال های ۹۷ و ۹۸ در زمینه پرداخت تسهیلات به صاحبان کار با مشکلاتی مواجه بودیم اما در سال ۹۹ این مشکلات با همکاری بانک ها و اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع در استان تهران برطرف شد.

استاندار تهران ادامه داد: این اقدام ناشی از هم فکری و همکاری اعضای ستاد تسهیل به منظور رونق تولید، حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید است که باید در سال ۱۴۰۰ نیز این مهم به طور جدی پیگیری شود.

به گفته وی، در سال گذشته جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بطور منظم و با مصوبات منظم و دقیق برگزار شد که این حرکت امسال نیز با جهش بهتری انجام می شود.

محسنی بندپی تاکید کرد: رفع موانع صاحبان کار و مراکز تولیدی از اهداف برگزاری جلسات ستاد است که امروز /یکشنبه/ نیز مشکلات ۲ واحد تولیدی در زمینه امهال بدهی مورد بررسی قرار گرفت.

 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران عصر امروز/یکشنبه/ به ریاست انوشیروان محسنی بندپی در محل استانداری تهران برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار