طی نخستین روز از نام نویسی؛
رئیس ستاد انتخابات استان تهران از ثبت نام قطعی ۴۲ نفر طی نخستین روز از نام نویسی در انتخابات میان دوره ای مجلس استان‌تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹ 28 March 2021

۴۲ نفر در انتخابات میان دوره ای مجلس استان‌تهران ثبت نام کردند

شکرالله حسن بیگی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت و تعداد اولین روز ثبت نام‌میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در استان‌تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز اولین روز از ثبت نام میان دوره‌ای مجلس است ۴۲ نفر ثبت نام قطعی شده اند.

حسن بیگی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۲ نفر در حال ثبت نام هستند گفت: نام نویسی داوطلبان از طریق موبایلی و کامپیوتری در حال انجام است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران بیان داشت: از مجموع تعداد ثبت نام شدگان نهایی تعداد ۹۸ درصد آقایان و ۲ درصد نیز بانوان می‌باشند.

بر اساس این گزارش ثبت نام از داوطلبان انتخابات اولین میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای حوزه‌های انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، از ساعت ۸ صبح امروز هشتم فروردین ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ساعت ۱۸ روز شنبه تاریخ ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ جمعاً به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است که ثبت نام از داوطلبان انتخابات اولین میاندوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای حوزه‌های انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، از ساعت ۸ صبح امروز هشتم فروردین ماه ۱۴۰۰ آغاز شده است و تا ساعت ١٣ امروز ١١ داوطلب ثبت نام قطعی شده بود که در نهایت و تا پایان وقت مجاز این تعداد به ۴۲ نفر رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار