فرماندار ویژه شهرستان ری اعلام کرد: از بیستم تا ۲۶ اسفندماه طی هفت روز ۲۳۱ داوطلب برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان ری ثبت‌نام کردند.
کد خبر: ۹۴۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵ 17 March 2021

 

حسین توکلی کجانی روز چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: از این تعداد ۳۲ نفر از شهر حسن آباد، ۷۵ نفر از باقرشهر، ۵۶ نفر از کهریزک، ۳۴ نفر از قیامدشت و ۳۴ نفر از شهر قلعه نو ثبت نام کردند.

رییس هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری اظهار داشت: همزمان با آخرین روز ثبت نام از داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان ری ۹۸ داوطلب از شهرهای حسن آباد، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و قلعه نو نام نویسی کردند که از این تعداد ۷۵ داوطلب به صورت حضوری و ۲۳ داوطلب غیرحضوری و الکترونیکی بود.
معاون استاندار تهران افزود: ۱۴ داوطلب مرد و ۴ داوطلب خانم از شهر حسن آباد (یک نفر با مدرک تحصیلی حوزوی، ۳ نفر کارشناسی ارشد و ۱۴ نفر کارشناسی)، ۲۸ داوطلب مرد و ۲ داوطلب خانم از شهر باقرشهر ( یک نفر با مدرک تحصیلی دکترا، یک نفر حوزوی، ۸ نفر کارشناسی ارشد و ۲۲ نفر کارشناسی)، ۱۲ داوطلب مرد و ۶ داوطلب خانم از شهر کهریزک (۸ نفر با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و ۱۰ نفر کارشناسی)، ۷ داوطلب مرد و ۳ داوطلب خانم از شهر قیامدشت (یک نفر با مدرک تحصیلی حوزوی، ۳ نفر کارشناسی ارشد و ۶ نفر کارشناسی) و ۱۷ داوطلب مرد و ۵ داوطلب خانم از شهر قلعه نو (۷ نفر با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، ۸ نفر کارشناسی، ۴ نفر کاردانی و ۲ نفر زیر دیپلم) برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ثبت نام کردند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا طبق برنامه در یکهزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت و پنج بخش و ۶ شهرستان در جنوب تهران واقع شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار