فرماندار ری:
فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه سیاست اصلی دولت در برگزاری انتخابات بر اصل بی طرفی و حضور حداکثری مردم است، گفت: مسئولان افراد با ظرفیت را برای حضور در انتخابات شوراها ترغیب کنند.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 16 March 2021

 

حسین توکلی کجانی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری، اظهار داشت: امروز تمامی مسئولان شهرستانی وظیفه دارند که زمینه حضور افراد دارای صلاحیت و ظرفیت دار برای مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر و روستاها را مهیا کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۰۰ هزار نفر در شوراهای اسلامی شهر و روستا کشور مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: حضور پرشور افراد با صلاحیت در شوراهای موجب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می شود.

توکلی کجانی اضافه کرد: انتخابات یکی از ارکان های اصلی نظام اسلامی ایران و همچنین بهترین و کم هزینه ترین روش برای حضور حداکثری مردم در صحنه است که باید زمینه آن توسط مسئولان اجرایی فراهم شود.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان ری در انتخابات پیش رو در چهار صندوق انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا، میان دوره ای مجلس و میان دوره ای خبرگان رهبری رای خواهند انداخت، افزود: حضور حداکثری مردم پای صندوق رای مهمترین وظیقه مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان است.

توکلی کجانی یادآور شد: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب افزایش قدرت و اقتدار نظام اسلامی در عرصه بین المللی می شود که باید مسئولان از الان زمینه حضور مردم را در این رویداد بزرگ سیاسی کشور فراهم نمایند.

وی با اشاره به اینکه افراد ظرفیت دار و اصلح می توانند نمایندگان خوبی برای مردم در مدیریت شهری باشند، اضافه کرد: کسانی باید به شوراهای اسلامی شهر و روستا راه پیدا کنند که منافع فردی مردم را به منافع شخصی و حزبی خود ترجیح دهند و زمینه رشد و توسعه شهرها و روستاهای شهرستان ری را فراهم کنند.

جلسه شورای اداری شهرستان ری امروز(سه شنبه) با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان شهرستانی در بخشداری کهریزک برگزار شد.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا طبق برنامه در یکهزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت و پنج بخش و ۶ شهرستان در جنوب تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار