معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از ارائه تسهیلات مالی 4 درصدی با پرداخت 60 ماهه و تا سقف 400 میلیون تومان برای نوسازی هر یک از اتوبوس های شهری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 09 February 2021

به گزارش تابناک قم، عباس ذاکریان در نشست شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ارائه تسهیلات جدید مالی جهت بازسازی ناوگان و نوسازی اتوبوس های شهری خاطر نشان کرد: این تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید ارائه می شود.

وی درباره شرایط پرداخت این تسهیلات نیز بیان داشت: این تسهیلات به صورت 4 درصد و بازپرداخت 60 ماهه خواهد بود که برای هر اتوبوس، مبلغ 244 میلیون تومان در نظر گرفته شده که البته امکان افزایش این مبلغ تا سقف 400 میلیون تومان نیز وجود خواهد داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم ضمن اشاره به سخن یکی از اعضای شورای اسلامی شهر درباره مشکل دار بودن برخی اتوبوس های نوسازی و اورهال شده تصریح کرد: این مطلب صحت ندارد، البته شیشه این اتوبوس ها با توجه به کولردار کردن ناوگان حمل و نقل عمومی، مشکلاتی داشت که تا رفع این مشکل در تست باران و مطمئن شدن از عدم نشتی شیشه های اتوبوس، آن ها را از شرکت اورهال کننده تحویل نگرفتیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تسهیلات جدیدی که برای بازسازی و اورهال کردن اتوبوس ها تعلق گرفته است، تعداد بیشتری از اتوبوس های شهری بتوانند نسبت به بازسازی و نوسازی خود اقدام کنند تا حمل و نقل عمومی شهر در خدمتگزاری بهتر به مردم موفق باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار