حسین طلا شهردار اسلامشهر در جلسه شورای مدیران ارشد شهرداری گفت: در ۴۲ سال گذشته دشمن از هیچ کوششی برای نابودی ملت ما فروگذاری نکرده اما خداوند متعال همیشه موجبات سربلندی کشور را فراهم آورده است .
کد خبر: ۹۳۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳ 01 February 2021

حسین طلا شهردار اسلامشهر

حسین طلا شهردار اسلامشهر در جلسه شورای مدیران ارشد شهرداری گفت: در ۴۲ سال گذشته دشمن از هیچ کوششی برای نابودی ملت ما فروگذاری نکرده اما خداوند متعال همیشه موجبات سربلندی کشور را فراهم آورده است . به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، شهردار اسلامشهر در جلسه شورای ارشد مدیران شهرداری ضمن تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر اظهار داشت : از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان برای نابودی کشور همه تلاش خود را به کار بستند اما به لطف خداوند متعال کاری از پیش نبردند وامروز ما در بسیاری از حوزه‌ها از جمله در بحث موشکی و تکنولوژی نانو در اوج هستیم و این نشان می‌دهد که هر گاه با نگاه انقلابی و روحیه ایثارگرانه حرکت کردیم پیشرفت داشتیم و جایی که نگاهها کاسب کارانه بود نه تنها پیشرفتی نکردیم بلکه پسرفت هم داشتیم.

وی موفقیتها و دستاوردهای بزرگ ملت ایران را مرهون کسانی چون حاج قاسم سلیمانی دانست که با نثار جان خویش روحیه خودباوری را برای همگان به ارمغان آوردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار