جلسه رسمی شورای اسلامی شهرستان اسلامشهر با دستور بررسی مشکلات و مسائل مربوط به کارکنان ادارات با حضور اعضای شورا و نمایندگان اداره کار ،تعاون و رفاه اجتماعی واداره تامین اجتماعی به ریاست امین اسدی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰ 26 December 2020

جلسه رسمی شورای اسلامی شهرستان اسلامشهر با دستور بررسی مشکلات و مسائل مربوط به کارکنان ادارات با حضور اعضای شورا و نمایندگان اداره کار ،تعاون و رفاه اجتماعی واداره تامین اجتماعی به ریاست امین اسدی برگزار شد. به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، با هدف تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر بین ادارات شهرستان جلسه این هفته شورای اسلامی شهرستان به بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات کارکنان بویژه بخش کارگری ادارات معطوف بود.
در این جلسه که معاون و تعدادی از مسئولین شهرداریهای اسلامشهر ،چهاردانگه و احمد آباد مستوفی و نمایندگان بیمه تامین اجتماعی و اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی نیز حضور داشتند ،به نحوه همکاری ادارات کار و بیمه تامین اجتماعی با شهرداریها برای کاهش پروسه اداری جهت اعمال سختی شغل کارکنان ، بحث بیمه مربوط به کارگران فصلی، اعمال مرخصی نه ماه زایمان بانوان شاغل بدون رای دیوان ، پرداخته شد و مقرر گردید مسئولین ادارات مربوطه همکاری لازم برای رفع مسایل مطروحه را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار