یک عضو شورای شهر تهران با انتقاد از زمزمه‌های اداره انتقال پایتخت، گفت: در وضعیت فعلی چنین پیشنهاداتی تنها سبب زمین‌خواری و ایجاد رانت می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 08 September 2015
غلامرضا انصاری در جلسه علنی روز سه‌شنبه شورای شهر تهران با بیان اینکه دوباره زمزمه‌های انتقال پایتخت در سخنان برخی از مسئولین شنیده می‌شود، گفت: تهران مکان مناسبی برای زندگی است، اگر مشکلات آن مدیریت شود و تلاش شود برای حل مشکلات و از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استفاده شود.

وی با بیان اینکه تهران در حال حاضر با محدودیت منابع آبی مواجه است و برخی از ساخت و سازهای آن بر روی گسل‌های فعال است، گفت: با وجود آنکه پروژه‌هایی در کشور وجود دارد که ۳۰ سال است ناتمام مانده و محدودیت‌های پولی و منابع آبی که در کشور وجود دارد، امکان انتقال پایتخت ممکن نیست و نام بردن از مکان‌هایی تنها سبب زمین‌خواری و رانت‌خواری می‌شود.

این عضو شورای شهر تهران درخواست کرد: دستگاه‌های مسئول به جای طرح چنین مسائلی، به دنبال حل مشکلات مردم مانند توسعه حمل و نقل مترو و بی‌آر‌تی باشند.

انصاری با بیان اینکه موضوع پارکینگ‌ها باید در اولویت شورا قرار بگیرد، گفت: متاسفانه دو سوم فضای خیابان‌ها به پارک خودرو اختصاص یافته است.

 به
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار