کد خبر: ۸۸۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵ 30 July 2020

نمایندگان خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور رو در روی حریفان قرار می گیرند.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور از روز جمعه، دهم مردادماه به مدت ۲ روز برگزار می شود که در روز نخست آن، تیم های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان به ترتیب رو در روی تیم های ذوب آهن و شهرخودرو قرار می گیرند و در روز دوم نیز تیم فولاد به مصاف گل گهر خواهد رفت.

ذوب آهن – نفت مسجدسلیمان

به گزارش ایسنا، نفتی ها که برای بقای حتمی در لیگ برتر به ۲ امتیاز دیگر نیاز دارند، در بازی با ذوب آهن می خواهند به برد برسند تا در بازی های باقی مانده لیگ با خیالی راحت پا به میدان بگذارند.

نفتی ها این فصل بیشترین تساوی های لیگ را به خود اختصاص داده اند و با عملکردی خوب، تاکنون مقابل تیم های قدر لیگ عرض اندام کرده اند و هرگز تیم دست و پا بسته ای نبوده اند.

شاگردان تارتار که بازگشت به بازی پس از دریافت گل را به خوبی بلد هستند و در هر دیدار نیز در تلاش بوده اند که با امتیاز از میدان خارج شوند، مطمئنا روز سختی را هم برای ذوب رقم می زنند.

در آن سوی میدان نیز ذوب آهنی قرار دارد که در لیگ نوزدهم علاوه بر این که مربیان زیادی را روی نیمکت خود دیده‌ است، نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و همین نتایج باعث شده که کار این تیم برای بقا در لیگ برتر به روزهای پایانی لیگ کشیده شود. ذوبی ها نیز از دیدار با نفت، سه امتیاز را می خواهند تا کمی خیال‌شان برای ماندن در لیگ برتر راحت شود.

نفت مسجدسلیمان از ساعت ۲۰:۳۰ روز جمعه میهمان ذوب آهن است.

نفت آبادان – شهرخودرو

به گزارش ایسنا، شاگردان سراج که در هفته های اخیر لیگ نتایج خوبی کسب نکرده اند و از سه بازی اخیر خود تنها به یک امتیاز رسیده اند و دیگر شانسی هم برای رسیدن به سهمیه آسیایی ندارند، در تلاش هستند تا حداقل، فصلی را که خوب شروع کرده بودند با کسب جایگاه تک رقمی و همین جایگاه فعلی یعنی هفتمی، بهتر از فصل های گذشته به پایان برسانند.

نفت این هفته باید رو در روی شهرخودرویی قرار بگیرد که در ۲ بازی اخیر خود تنها به یک امتیاز دست پیدا کرده است و برای ماندن در جمع مدعیان کسب سهمیه آسیایی باید بتواند از سد نفت آبادان بگذرد.

صنعت نفت آبادان از ساعت ۲۱  فردا، جمعه پذیرای شهرخودرو است.

گل گهر – فولاد

به گزارش ایسنا، دیدار فولاد و گل گهر، بازی دو تیم با چهره متفاوت است. شاگردان نکونام سخت به دنبال سهمیه آسیایی هستند و شاگردان جلالی نیز برای بقا تلاش می کنند.

فولاد در حالی که در بازی هفته گذشته مقابل نساجی تا حدود زیادی می توانست خیال خود را برای رسیدن به آسیا راحت کند، در یک بازی عجیب، تنها در چند دقیقه بازی ۲ بر صفر برده را با شکست 3 بر 2 جا به جا کرد. شکستی که برای نکونام سنگین تمام شد زیرا هم به تیم سابق خود باخت و هم، ۲ بازیکن اصلی خود را به دلیل اخراج از دست داد.

شاگردان نکونام این هفته برابر گل گهر حتما باید بازی را ببرند زیرا شرایط بالای جدول به صورتی شده که با کوچکترین لغزش، فولادی ها ممکن است در حسرت آسیا بمانند. گل گهر هم که نمی خواهد کار خود برای بقا در لیگ را به هفته پایانی بکشاند، می خواهد در زمین خود، فولاد را شکست دهد. این بازی باتوجه به اهمیت برای دو تیم می تواند از دیدارهای دیدنی هفته بیست و هفتم لیگ باشد.

فولاد از ساعت ۲۰:۱۵ روز شنبه در دیداری خارج از خانه رو در روی گل گهر قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار