مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفـت: ۷ پروژه توزیع برق در قالب پویش الف – ب ایران روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۷۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 15 July 2020

به گزارش «تابناک»؛ پویش الف- ب ایران از سال گذشته با عنوان پویش بهره برداری از پروژه های آب و برق در سراسر کشور آغاز به کار کرد و امسال نیز با همین نام در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفت که این برنامه ها علاوه بر ساخت و ساز درطرح های تامین و انتقال آب، دربخش برق نیز توسعه و احداث نیروگاه‌ها، شبکه‌های انتقال و توزیع نیروی برق را شامل می شود.

هاجر عبدی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال در دوازدهمین هفته پویش الف – ب ایران ، ۲۰ پروژه آب و برق با حضور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس در استان هرمزگان به بهره برداری می رسد که ۷ پروژه آن مربوط به شرکت توزیع نیروی برق می باشد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح ها شامل ۶۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی، ۲۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی، ۱۴۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی، ۱۱ کیلومتر شبکه  فشار متوسط زمینی، ۳۴۵ دستگاه پست هوایی و ۵۵ دستگاه پست زمینی و ۴ هزارو ۸۷۲ چراغ روشنایی معابر است.

این مقام مسوول کاهش تلفات انرژی و افزایش قابلیت اطمینان با استفاده از تجهیزات نوین ، افزایش ایمنی و پایداری شبکه و درنتیجه رضایتمندی مردم و مشترکین از خدمات برق را از مهمترین تاثیرهای اجرای این پروژه ها در هرمزگان عنوان کرد.

کاهش تلفات انرژی و میزان خاموشی ها در هرمزگان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت: در پایان سال گذشته تلفات انرژی در استان در مقایسه با سال قبل از آن ۳۶ صدم درصد کاهش یافت.

عبدی تصریح کرد: میزان خاموشی ها نیز در این مدت به ۲.۲۳ دقیقه در روز به ازای هر مشترک کاهش یافت در حالی که مصرف انرژی ۴ درصد نسبت به سال قبل از آن رشد داشته است.

وی شمار مشترکان شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان را ۷۰۹ هزار مشترک اعلام کرد و افزود: مشترکان این شرکت پارسال ۹ میلیون و ۲۹۵ هزار مگاوات برق مصرف کردند.

فردا پنجشنبه ۲۶ تیرماه طرح های بزرگی در حوزه صنعت آب و برق هرمزگان به ارزش ۲۷ هزار میلیارد ریال با حضور حجت الاسلام والمسلمین روحانی رییس جمهوری از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار