مسئول کمیته‌ی دریافت آثار چهارمین دوسالانه شعر کردی منال:
مسئول کمیته‌ی دریافت آثار چهارمین دوسالانه شعر کردی منال از تمدید مهلت ارسال آثار تا ۲۰ تیر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 22 June 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد مرادی‌نصاری شاعر، مترجم و مسئول کمیته‌ی دریافت آثار چهارمین دوسالانه شعر کردی منال از تمدید مهلت ارسال آثار (شعر کودک کردی، طراحی پوستر و شعرخوانی کودکان) تا ۲۰ تیرماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: شورای سیاستگذاری چهارمین دوسالانه‌ی شعر کردی منال با تشکیل جلسه‌ ای مجازی در تاریخ ۲۹ خردادماه با تمدید مهلت آثار تا بیستم تیرماه موافقت کرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شاعران کردزبان از چهارمین دوره جشنواره شعر منال استقبال کردند و آثاری ارزشمند از شاعران کردی‌سرا به دبیرخانه رسیده است، تصریح کرد: خوشبختانه اتفاق خوبی که در جشنواره‌ی امسال رخ داد مشارکت شاعران نوجوان شعر کردی است که تاکنون آثار زیبایی به دبیرخانه ارسال کرده‌اند که حرکتی ماندگار است.

این شاعر ایلامی ادامه داد: بنا به درخواست‌های متعددی که به دبیرخانه مبنی بر امکان تمدید زمان ارسال آثار؛ شورای سیاستگذاری در تاریخ ۲۹ خرداد ماه با حضور تمام اعضا جلسه‌ای برگزار نمود و با بررسی تمام جوانب کاری مهلت ارسال آثار را به دبیرخانه تا بیستم تیرماه تمدید کرد.

شاعر مجموعه‌ی «خه‌وله‌رزه» تصریح کرد: شعرخوانی کودکان در بخش جنبی جشنواره؛ بیش از ۱۵۰ کودک در این بخش کلیپ‌های شعرخوانی زیبا و جذابی به دبیرخانه چهارمین جشنواره شعر کردی کودک رسیده است.

مرادی نصاری متولد ۱۳۶۹ شاعر مترجم و فعال ادبی و فرهنگی است و تاکنون بیش از ۱۳ عنوان کتاب از او منتشر شده است./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار