مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم طی بازدید از مرکز پزشکی خلیج فارس در روستای جی جیان، با اهدای حکم احسان مقیم نوبندگانی، وی را به عنوان سرپرست مرکز درمانی منصوب کرد و از وی خواست تا در راستانی افزایش خدمات درمانی به مردم این منطقه تلاش کند.
کد خبر: ۸۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵ 29 August 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر احسان مقیم نوبندگانی با اشاره به اهمیت تقویت خدمات درمانی در جزیره قشم گفت: مرکز پزشکی خلیج فارس جی جیان سال 1376 توسط سازمان منطقه آزاد قشم در منطقه غرب این جزیره احداث شد و پس وقوع زلزله های سال 84 اداره آن به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار شد.
 
 به گفته وی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم نیز پس از مرمت بخش های آسیب دیده تنها بخش دیالیز این مجموعه درمانی را با هدف ارائه خدمات به بیماران دیالیزی قشم راه اندازی کرد.
 
رئیس جدید مرکز پزشکی خلیج فارس قشم یادآور شد: لغو قرارداد این مجموعه با دانشگاه آزاد اسلامی با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با هدف تقویت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم غرب جزیره اتخاذ شده است.
 
 وی اظهارامیدواری کرد: با کمک افراد خیر و بازسازی بخش های مورد نیاز این مجموعه، شاهد افزایش ارائه خدمات درمانی با هدف کاهش مراجعه بیماران غرب جزیره به شهر قشم و همچنین پائین آمدن هزینه های تردد مردم این منطقه شویم.
 
 مقیم نوبندگانی در پایان گفت: مرکز پزشکی خلیج فارس قشم هم اکنون با 12 کادر فعال شامل پنج نیروی رسمی و هفت نفر غیر رسمی با 16 دستگاه دیالیز که شش دستگاه آن اردیبهشت سال گذشته از سوی موسسه خیریه سپید قشم به این مجموعه اهدا شده بود، در حال ارائه خدمات به 27 بیمار دیالیزی جزیره قشم است و انتظار می رود با همیاری خیرین جزیره قشم شاهد افزایش خدمات در بخش های مختلف درمانی این مرکز باشیم.
 
 بنا به این گزارش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هفته گذشته طی بازدید از مرکز پزشکی خلیج فارس در روستای جی جیان، با اهدای حکم احسان مقیم نوبندگانی، وی را به عنوان سرپرست این مرکز منصوب کرد.
 
 وی در این بازدید بر آماده سازی بخش های مختلف این مجموعه و جذب نیروهای مورد نیاز با هدف ارائه خدمات درمانی به بیماران روستاهای غرب جزیره قشم تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار