معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان ایلام؛
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان ایلام گفت: مردم نیکوکار این استان در هفته احسان و نیکوکاری بیش از ۵۷ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.
کد خبر: ۸۳۲۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ 18 March 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ آیت مولایی زاده اظهار داشت : حدود ۸۴ درصد این کمک ها غیر نقدی بوده که شامل پوشاک، نوشت افزار، مواد خوراکی و دیگر اقلام مورد نیاز مددجویان است.

وی با بیان اینکه تمان مبلغ هدف گذاری شده برای جشن نیکوکاری امسال تاکنون محقق شده است، تاکید کرد: این درحالی است که بخاطر تعطیلی مدارس و ویروس کرونا، کمکهای دانش آموزان مدارس که هر ساله رقم قابل توجهی بوده است تاکنون جمع آوری نشده است.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان ایلام افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با آموزش و پرورش استان، به محض بازگشایی مدارس مراسم جشن نیکوکاری در مدارس نیز برگزار و کمک هایی که از این طریق جمع آوری می شود بلافاصله در همان مدارس در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار می گیرد.

مولایی زاده با عنوان اینکه کمکهای جشن نیکوکاری امسال نسبت به سال گذشته ۳۱ درصد افزایش داشته است، افزود: همه این کمک ها بین نیازمندان این استان که از قبل شناسایی شده اند، توزیع شدند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار