زوج جوانی که با همدستی یک سارق حرفه‌ای و با ترفندی حیله‌گرانه از مردان جوان زورگیری و اخاذی می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 25 August 2015
به‌گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از شهرآرا، زن جوانی به‌نام ناهید با همدستی شوهرش و مرد جوان دیگری از چندی قبل نقشه اخاذی و زورگیری از مردان ساده‌لوح را طراحی کردند و به اجرا گذاشتند.

آخرین طعمه این سارق شیاد، مرد جوانی بود که در خیابان ابوطالب مشهد به‌عنوان مسافر سوار یک خودروی شخصی شد. راننده تاکسی به مسافر خود پیشنهاد داد که می‌تواند با زنی جوان به‌صورت موقت ازدواج کند.او با این حیله، مرد جوان را به خانه‌ای در بولوار توس مشهد کشاند و او داخل این منزل مسکونی ناگهان با حمله سارقان مواجه شد. آن‌ها او را داخل حمام حبس کردند. سارقان پس از ضرب‌وشتم این مرد جوان، گوشی تلفن‌همراه و مدارک شناسایی‌اش را گرفتند و او را با موتورسیکلت از خانه خارج و در خیابانی خلوت رها کردند.

رئیس پلیس مشهد در‌این‌باره به شهرآرا گفت: در‌پی گزارش زورگیری از این شهروند و با توجه به اهمیت موضوع ماموران کلانتری آبکوه مشهد بلافاصله واردعمل شدند.

سرهنگ حجت نیکمرام افزود: پلیس در اقدامی غافلگیرانه مخفیگاه سارقان را شناسایی و اعضای باندرا دستگیر کردند.

‌وی با اشاره به اینکه تحقیقات از متهمان برای کشف اقدامات مجرمانه توسط آن‌ها ادامه دارد، گفت: مال‌باخته‌های این پرونده به‌خاطر ترس از آبروی خود اعلام شکایت نکرده‌اند و افرادی که به این شیوه هدف زورگیری واقع شده‌اند، هرچه سریع‌تر برای پیگیری موضوع به کلانتری آبکوه مشهد مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار