مدیر کمیته امداد فیروزآباد با بیان اینکه امسال بیش از ۴.۵ میلیارد ریال صدقه در فیروزآباد جمع‌آوری شده است از افزایش ۱۷ درصدی این رقم نسبت به سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸ 25 February 2015

به گزارش خبرگذاری تسنیم از فیروزآباد، حسین امیری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از 4.5 میلیارد ریال صدقه در فیروزآباد جمع‌آوری شده است، اظهار داشت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 17 درصدی داشته است.

وی افزود: دریافت صدقات، نذورات و سایر کمک‌های مردمی یکی از منابع مالی با اهمیت کمیته امداد محسوب می‌شود و افق دیدگاه‌های کمیته امداد به سمت توسعه مشارکت‌های مردمی است.

مدیر کمیته امداد فیروزآباد خاطرنشان کرد: قسمت اعظمی از خدمات کمیته امداد از محل کمک‌های مردمی شامل صدقات، نذورات و کمک‌های حامیان به افراد تحت پوشش ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد فیروزآباد با بیان اینکه امور خودکفایی و اشتغال‌زایی در اولویت هزینه کرد صدقات هستند اظهار داشت: امسال 346 سرپرست خانوار در این شهرستان از طریق اعطای وام به ارزش 36 میلیارد ریال خودکفا شدند.

وی با بیان اینکه امسال مسکن 88 خانوار تحت پوشش این کمیته با اعتبار 609 میلیون ریال تعمیر شده است افزود: حامیان طرح اکرام نیز 3 میلیارد و 960 میلیون ریال به ایتام تحت پوشش کمیته امداد فیروزآباد کمک کردند.

امیری با اشاره به اینکه بیش از 950 محصل تحت پوشش کمیته امداد فیروزآباد هستند تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون یک میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار