مرآت رسولی، مدیرکمیته امداد شیراز گفت: تاکنون بیش از 6 میلیارد ریال اعتبار برای احداث و تکمیل امور ساختمانی خانواده‌های نیازمند پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹ 25 February 2015

به گزارش خبرگذاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد شیراز، مرآت رسولی اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 6 میلیارد ریال اعتبار برای احداث و تکمیل سرویس بهداشتی و معافیت حق انشعاب کنتورهای آب، برق، گاز و صدور پروانه ساختمانی خانواده‌های محروم و نیازمند اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی و تایید استحقاق نیاز خانوارها بیش از 6 میلیارد و 73 میلیون ریال جهت احداث و تکمیل سرویس بهداشتی و معافیت حق انشعاب کنتورهای آب، برق، گاز و صدور پروانه ساختمانی مسکن مددجویان پرداخت شده است.

وی تعداد موارد کمک به احداث و تکمیل سرویس‌های بهداشتی را 66 مورد به ارزش ریالی بیش از 351 میلیون و 464 هزار ریال و تعداد موارد خدمات ارائه شده به معافیت هزینه انشعابات و صدور پروانه ساختمانی را 554 مورد به ارزش ریالی 5 میلیارد و727 میلیون ریال عنوان کرد.

رسولی گفت: خدمات ارائه شده برای معافیت انشعابات کنتورهای آب، برق و گاز همچنین صدور پروانه‌های ساختمانی، برابر توافقات بین سازمانی مربوطه و با معرفی نامه رسمی این نهاد برای خانوارهای تحت حمایت امکان‌پذیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار