سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که روند پس دادن ودیعه های مشترکان دوچرخه های اشتراکی پایتخت مشهور به طرح بیدود آغاز شده است.
کد خبر: ۸۰۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ 22 December 2019

به گزارش تابناک تهران، یوسف حجت روز شنبه به خبرنگار ایرنا توضیح داد: امروز جلسه ای در این خصوص با مسئولان این شرکت داشتیم و آنها اعلام کردند که روند پس دادن ودیعه های شهروندان آغاز شده است .

وی در خصوص ادامه همکاری شهرداری تهران با شرکت بیدود نیز تصریح کرد: امیدواریم این امر محقق شود اما هنوز به تفاهم نهایی نرسیدیم.
به گزارش ایرنا، پیش از این پیروز حناچی در بازدید از فروشگاه شهروند میدان آرژانتین در جمع خبرنگاران گفته بود که بیدود یک شرکت خصوصی است که ما فضای کسب‌ و کار را برایش فراهم کردیم و به تعهدات خود نیز پاسخگو خواهد بود.
این در حالی است که دو ماه است که دوچرخه های نارنجی رنگ بیدود از سطح شهر جمع آوری و ایستگاه های ارائه دهنده این خدمت هم خالی از دوچرخه شده است.

این دوچرخه ها در حالی دیگر در سطح شهر دیده نمی‌شوند که شهروندان ودیعه ای ۱۵۹ هزار تومانی بابت اشتراک به این شرکت پرداخته‌ کرده اند.

در این ارتباط مشاور شهردار تهران هم چندی پیش توئیت کرد : ‏دوچرخه‌های «‎بیدود» به دلیل جلوگیری از صدمات متصور در ناآرامی‌های اخیر جمع‌آوری شد.

غلامحسین محمدی تاکید کرد: این شرکت در برابر ودیعه مشتریان مسئولیت دارد و باید به تعهدات خود عمل کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار