فردا با تشییع دو شهید گمنام در شهرستان فیروزه، پرونده ١٣شهید خط‌شکن و گمنامی که روز ١٨ مردادماه با استقبال پرشور مردم مشهد وارد پایتخت معنوی ایران شدند، بسته خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 22 August 2015
از این ١٣شهید، ٣ شهید شناسایی‌شده با نام‌های برادران شهید حصاری و شهید قائمی در شهرستان نیشابور به خاک سپرده شدند و شهرهای ملک‌آباد و زاوین نیز هرکدام میزبان ٢ شهید گمنام شدند. ٦ شهید گمنام دیگر نیز در فرهنگ‌سرای زیارت مشهد ماندند تا محل خاک‌سپاری آنان مشخص شود.

در همین زمینه نماینده کمیته جستجوی مفقودین نیروهای مسلح خراسان‌رضوی در خصوص سرنوشت این شش شهید گمنام با بیان اینکه از این تعداد هفته گذشته ٢ شهید در شهرک رضویه تشییع و خاک‌سپاری شدند، گفت: روز گذشته نیز دو شهید گمنام خط‌شکن دیگر که در عملیات‌های بدر و خیبر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند پس از برگزاری مراسم وداع در روستاهای تنگرشور، آب‌روان، اره و سلیمانی به سمت روستای نریمانی در جاده سرخس تشییع شدند.

احراری تصریح کرد: پس از برگزاری مراسمی، پیکر دو شهید گمنام خط‌شکن در محل حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) این روستا به خاک سپرده شد.

وی با بیان اینکه یکی از شهدا ٢٨ ساله و در محل شرق دجله در عملیات بدر در تاریخ اسفندماه ٦٣ به شهادت رسیده است، گفت: یکی دیگر از این شهدا ٢٠ ساله و در محل جزیره مجنون عملیات خیبر در تاریخ اسفندماه ٦٢به فیض شهادت نائل شده است.

وی همچنین گفت: ٢ شهید گمنام دیگر از کاروان ١٣شهید خط‌شکن روز یکشنبه در شهرستان فیروزه مشهد تشییع و خاک‌سپاری می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار