معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به تولید پنج درصد محصولات کشاورزی کشور در این استان، گفت: استان تهران در تولید 9 محصول کشاورزی رتبه نخست کشور را دارد.
کد خبر: ۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۶ 26 February 2015

به گزارش ایرنا 'محمد محمدپور'  در آیین معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه در جمع مسوولان و کشاورزان این شهرستان افزود: کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی استان تهران در تولید گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، شیرخام، گیلاس، سیب درختی، قارچ خوراکی و سیب زمینی رتبه های برتر کشوری را در اختیار دارند.

وی با بیان اینکه تامین امنیت غذایی در استان از مسوولیت های جهاد کشاورزی است، گفت: با پایدار کردن امنیت غذایی باید به سوی کاهش واردات و وابستگی به بیگانگان حرکت کنیم.

محمد پور با اشاره به کاهش واردات محصول استراتژیک گندم طی سال های گذشته، تاکید کرد: تلاش مجموعه جهاد کشاورزی استان و وزارت جهاد کشاورزی حرکت به سمت خودکفایی و بی نیاز شدن از واردات است.

بر اساس این گزارش 'ابوالقاسم مهری' فرماندار شهرستان فیروزکوه نیز در این آیین، مسوولیت‌ها در نظام مقدس اسلامی را امانتی در دست افراد دانست و گفت: شهرستان فیروزکوه دارای قابلیت های زیادی در عرصه کشاورزی است و طی سال های گذشته اقدامات خوبی در بخش صیانت از حقوق بیت المال از سوی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان انجام شده است.

بر اساس این گزارش؛ رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، با صدور حکمی 'مسعود ایلکا' را به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه معرفی و از زحمات 'روح الله درویش خضری' تقدیر کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار