معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: براساس ارزیابی های کارشناسان شهرداری تاخیر جدی در راه اندازی خط سه مترو پایتخت نیست و به موقع به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۷۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۱ 26 February 2015

به گزارش ایرنا سید«جعفر هاشمی تشکری » در حاشیه کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک در جمع خبرنگاران در سالن همایش های بین المللی برج میلاد افزود: خیلی از ایستگاه های خط سه مترو مراحل پایانی خود را سپری می کند به طوری که تونل ها کامل و تجهیزات نصب شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که این خط مترو در روزهای پایانی سال و یا ابتدای سال آینده افتتاح و به بهره برداری برسد.

تشکری افزود: این اتفاق بزرگی است که 37 کیلومتر از جنوب غرب تا شمال غرب پایتخت در دسترس شهروندان تهرانی قرار داده شود.

وی با بیان اینکه استفاده از تجهیزات و علایم راهنمایی منحصر به یک شرکت خاص مانند شرکت عرف ایران نیست گفت: تمام پیمانکاران واجد صلاحیت که در معاونت حمل و نقل شهرداری دارای رتبه بندی می توانند متناسب با فعالیت خود در مناقصه های شهرداری شرکت کنند.

تشکری گفت: تمام خرید تجهیزات شهرداری تهران بر مبنای صلاحیت های فنی شرکت و تایید محصولات طرف قرارداد پیمانکار صورت می‎گیرد.

وی در مورد برگزاری چهاردهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک گفت: این نشست با حضور شهردار تهران و رییس پلیس راهور کشور آغاز شده و با برگزاری میزگردها و پانل های تخصصی در حوزه های مختلف حمل و نقل و ترافیک درون و برون شهری در برج میلاد تا پایان روزچهارشنبه ادامه خواهد داشت.

معاون حمل و نقل شهرداری تهران افزود: دراین کنفرانس حدود چهار هزار نفر از متخصصان، اساتید و دانشجویان دانشگاه و مشاوران و پیشکسوتان حوزه حمل و نقل و ترافیک کشور از شهرداران شهرهای مختلف کشور حضور دارند.

تشکری افزود: در این مراسم 13 نفر از شخصیت های برجسته بین المللی و 50 نفر از اساتید در حوزه ترافیک شهری در میزگردها، پانل های تخصصی و کارگاه آموزشی شرکت کرده اند.

وی به تعداد مقالات ارائه شده در این کنفرانس اشاره کرد و گفت: در این کنفرانس 1364 مقاله از پژوهشگران ایران و 15 کشورهای خارجی دریافت شد که تعداد 176 مقاله برای سخنرانی و 200 مقاله به صورت پوستر توسط هیات داواران پذیرش شد.

تشکری افزود: تمام دستاوردها و مقالات ارائه شده به این کنفرانس که صلاحیت علمی آنان توسط هیات داواران تایید شده است به صورت کتاب جمع آوری و به زودی منتشر خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: این کنفرانس دو روزه آغازی برای فعالیت کسانی است که با کار پژوهشی می توانند در بهبود جریان ترافیک شهر تاثیرگذار بوده و از نتایج تحقیقاتی خود نه تنها در شهرستان تهران بلکه در تمامی شهرهای کشور مورد بهره برداری و استفاده قرار گیرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار