رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران درخواست کرد جلسه ای با حضور مدیران شهری درخصوص زلزله ورامین تشکیل شود زیرا زلزله های کوچک هشداری برای زلزله های بزرگتر است.
کد خبر: ۷۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸ 18 August 2015
محمد سالاری در جلسه علنی روز سه شنبه با اشاره به زلزله ورامین گفت: معمولا زلزله های با ریشترهای پایین می تواند هشداری برای زلزله های بزرگ با ریشتر های بالا باشد بنابراین درخواست می کنم جلساتی با حضور مدیران مسئول، مدیران شهری، شهرداری و شورا در این رابطه برگزار شود.

وی همچنین با اشاره به خبری مبنی بر تغییر جایگاه ساختمان شورای شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر از این موضوع اطلاعی ندارند اینکه ساختمانی در شأن شورا باشد درست است اما به نظر می رسد این مدیر آرزوی های خود را بیان کرده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران همچنین با اشاره به نهاد مطالعاتی طرح های توسعه ای شهری که تا سال ۸۹ در وزارت مسکن وجود داشت گفت: پس از توافقی که انجام شد از سال ۸۹ این نهاد در داخل شهرداری تشکیل شده و قرار است طرح های توسعه شهری را شهرداری و شورا تهیه، تایید و نظارت کند. در حال حاضر که زمان پایش طرح تفصیلی و جامع فرا رسیده این شورا هرچه زودتر فعال شود.

در ادامه این جلسه اسماعیل دوستی نیز از شهرداری درخواست کرد توجه و تفهیم به شورایاری ها بیش از گذشته شود و جلسات آنها با مدیریت شهری منظم باشد.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار