فرماندار شمیرانات خطاب به مسئولان بازرسی و تعزیرات شهرستان تأکید کرد: به هیچ عنوان در برابر گردن کلفتی‌ها کوتاه نیایید و بر سر حق مردم با کسی معامله نکنید.
کد خبر: ۷۸۳۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 29 September 2019

فرماندار شمیرانات: بر سر حق مردم با کسی معامله نکنید

به گزارش تابناک تهران، سیاوش شهریور روز یکشنبه در جلسه تکریم و معارفه رئیس ادارهٔ تعزیرات حکومتی شهرستان شمیرانات اظهار داشت: مردم بویژه خانواده معظم شهدا و فقرا ولی نعمت ما هستند و موظفیم از حق آنها در برابر زورگویان دفاع کرده و برای تسهیل معیشتشان تلاش کنیم.

وی ضمن تأکید بر مقابله جدی با گران فروشی و کم فروشی برخی از واحدهای صنفی خاطرنشان کرد: با تشدید نظارت بازرسان باید مانع آن شویم تا برخی از فروشندگان اجناس خود را بدون حساب و کتاب و با قیمت های بالا بفروشند.

این مقام مسئول ابراز کرد: امروز مردم شرایط سختی دارند و واقعاً تحت فشار هستند، این مسأله میطلبد تلاش ما بیشتر شود و با اهتمامی ویژه به مسئولیتی که بر عهده داریم عمل کنیم.

معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرماندار شمیرانات نیز در این جلسه بیان داشت: علاوه بر سران مملکتی داخلی و خارجی، متمکنان و افراد ثروتی که در شهرستان ساکن هستند، افراد بومی و قشر ضعیفی هم در شمیرانات زندگی می کنند که باید توجه بیشتری به آنها شود و در اصل خدمت ما برای این افراد است.

بهروز صداقتی تصریح کرد: صنوف بسیاری در شمیرانات متمرکز شده اند و این شهرستان مقصد خرید افراد زیادی از تهران و حتی استان های دیگر است که این امر موجب می شود نظارت بر عملکرد اصناف نیز گسترده تر شود تا تمام اقشار جامعه با هر توان مالی بتوانند نیاز خود را مرتفع کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار