فرماندار ری از سکونت ۲۰۰ هزار نفر از اتباع در این شهرستان خبر داد و خواستار ارائه بودجه متناسب به این شهرستان شد.
کد خبر: ۷۷۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ 28 August 2019
۲۰۰ هزار نفر اتباع در ری سکونت دارند

به گزارش تابناک تهران،  احمد اسماعیلی راد پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری که با حضور تعدادی از  نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روسای ادارات و نهادهای این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد، طی سخنانی گفت: متاسفانه حقوق هیچ کس متناسب با تورم افزایش نداشته است.

وی افزود: در شرایط سخت و تحریم شاهدیم، که مردم پشت نظام و انقلاب هستند و این امر را در انتخابات پیش رو به عنوان مظهر مردم سالاری خواهیم دید، مهمترین رکن انتخابات مشارکت حداکثری توام با رضایت حداکثری است.

فرماندار ری اضافه کرد: وظیفه دولت به عنوان نهاد خدمتگزار به حرکت در جهت خدمات رسانی مناسب به مردم است، دولت در شرایط سخت قرار دارد و در این شرایط مردم با ارائه کم ترین امکانات هم راضی هستند.

معاون استاندار تهران رفع کمبود نیروی انسانی و مشکلات موجود در سیستم اداری ری را نیازمند همکاری و همراهی کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: ۲۰۰ هزار اتباع به جمعیت ری اضافه شده که این امر بر معضلات آموزش و پرورش ری افزوده است.

وی با بیان این که تهاجم فرهنگی به دنبال از بین بردن ارزش های فرهنگی کشورهای در حال توسعه است، گفت: برنامه مدونی برای حفظ ارزش‌های ملی، دینی و فرهنگی باید ریخته شود، امروز در شهرستان ری به ۵۵ تا ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار