دو پروژه صنعتی تولیدی با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در شهرستان ورامین افتتاح شد.
کد خبر: ۷۶۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ 31 July 2019

به گزارش تابناک تهران، در این مراسم که روز سه شنبه در شهرک صنعتی سالاریه ورامین برگزار شد، دو پروژه تولید و رنگرزی پارچه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت تولیدی سیس الوان کیان، تولید کننده، رنگرزی و تکمیل و چاپ پارچه به ظرفیت ۲ هزار تن درسال با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال احداث شده است.


یدالله صادقی افزود: با راه اندازی این شرکت که در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع و زیربنای ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع احداث شده، برای ۴۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شده است.
وی افزود: شرکت توسعه بافت و تمکیل آپادانا، دیگر پروژه تولیدی شهرستان ورامین است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر ۸۴۵ میلیارد ریال با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد.
وی گفت: این شرکت سالانه ۲ هزار و ۵۰۰ تن پارچه حلقوی شامل رنگرزی و چاپ پارچه تولید می کند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۴۰۰ متر مربع و زیر بنای ۵ هزار و ۳۴۶ متر مربع احداث شده و برای ۴۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کرده است.


شهرستان ورامین با دارا بودن سه شهرک صنعتی چرمشهر، سالاریه، شهید ملاآقایی و شهرک صنعتی غیر دولتی شهدای  خیرآباد، از ۷۵۰ واحد تولیدی خرد، متوسط و بزرگ برخوردار است.
از مجموع واحدهای تولیدی، ۳۳۰ واحد مجوز صنعتی و ۴۲۰ واحد مجوز از اتحادیه های مختلف دارند که بیشتری تعداد آن ها در منطقه صنعتی خیرآباد جنوبی مستقرند.
میزان اشتغال واحدهای تولیدی با مجوز صنعتی در حدود ۵ هزار نفر به صورت مستقیم است.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار