امام جمعه فیروز آباد گفت: تقویت همبستگی مذاهب مختلف از رویکردهای نمازجمعه بوده، امام جمعه لامرد به دستاوردهای سیاسی نمازجمعه و ایجاد تعهد میان دولت و ملت اشاره کرد.
کد خبر: ۷۶۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۱ 27 July 2019

به گزارش تابناک فارس: امام جمعه فیروز آباد گفت: تقویت همبستگی مذاهب مختلف از رویکردهای نمازجمعه بوده به‌طوری‌که اهل تسنن در کنار شیعیان در مسئله دفاع و تهاجم فرهنگی ایستاده‌ و این از افتخارات نماز جمعه انقلاب اسلامی است.

هاشمی‌زاده خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با کشورهای دیگر، دولت در کنار مردم بوده و حتی مردم در بعضی مواقع دولت‌ها را نصیحت و ارشاد می‌کنند.

 

امام جمعه جهرم در خطبه دوم نمازجمعه این شهر به مسئله اشتغال که از مشکلات جوانان است اشاره کرد و گفت: از جمله نهادهایی که در شهرستان جهرم در امر اشتغال جوانان تلاش می‌کند مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای بوده که مهارت‌‌آموزی را که گمشده جامعه امروز و فارغ‎التحصیلان دانشگاهی است به آن‌ها آموزش می‌دهد.

 

امام جمعه لامرد با اشاره به دستاوردهای سیاسی نمازجمعه تصریح کرد: از دستاوردهای سیاسی نمازجمعه، تعهد دولت و ملت به هم دیگر است که باید رابطه تنگاتنگ باهم داشته باشند و مسوولان در نمازجمعه حضور پیدا کرده و مردم مشکلات خود را با مسوولان بیان می‌کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار