معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: عدم هماهنگی بخشی مهم ترین عامل توقف طرح بازآفرینی و نوسازی در تهران است.
کد خبر: ۷۶۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ 13 July 2019

به گزارش تابناک تهران، محمد تقی زاده صبح شنبه در دومین جلسه ستاد بازآفرینی و نوسازی شهر تهران اظهار داشت: بازآفرینی بافت‌های فرسوده به ویژه در شهر تهران موضوعی چندوجهی بوده و در برگیرنده مسائل اجتماعی و اقتصادی مختلف است.

تقی زاده افزود: اساساً نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده در شهر تهران به ویژه با توجه به مبحث ارزش افزوده‌ای که در تهران مطرح است از ویژگی‌های این طرح است.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های زیرساختی وخدمات رسان باید در طرح بازآفرینی ۱۸ محله شهر تهران حضور پررنگ داشته باشند، گفت: بنظر می‌رسد در طرح بازآفرینی اگر حتی در یکی از محله‌های تهران کار اساسی انجام دهیم بهتر از این است که کل شهر تهران نظارت کنیم و عملاً نتیجه‌ای نگیریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بیان داشت: با توجه به کمبود منابع در شهر تهران ناگزیر از اولویت بندی و آنچه که در طرح بازآفرینی در شهر تهران مهم است وجود خانه‌های قولنامه ای و اوصافی است.

تقی زاده افزود: عدم هماهنگی بین بخشی در شهر تهران از مهم‌ترین عواملی است که موجب متوقف شدن این طرح در شهر تهران است و در خصوص طرح بازآفرینی در شهر تهران هرچه زودتر باید وارد فاز میدانی و عملیاتی شویم چرا که نوسازی و بازآفرینی در شهر تهران کاری فرابخشی و سازمانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار