فرماندار بندرماهشهر گفت: مصوبات آخرین جلسه شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) در دست بررسی قرار دارد و تا زمانی که با قانون تطبیق داده نشود نمی‌توان اظهار نظر قطعی داشت.
کد خبر: ۷۵۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ 27 June 2019

محسن بیرانوند با اشاره به آخرین وضعیت عزل یا ماندن محمد عبیاوی شهردار بندر امام خمینی(ره)، اظهار کرد: در چند روز آینده ابعاد ماجرای عزل شهردار بندر امام خمینی(ره) بیشتر مشخص خواهد شد.

وی افزود: در روز چهارشنبه ۲۹ خرداد جلسه‌ای در محل شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) برگزار شده است، اسنادی از طرف رئیس شورا و اسناد دیگری نیز توسط برخی از اعضاء شورای شهر بندر امام خمینی(ره) در ارتباط با این جلسه و مصوبات به دست بنده رسیده است.

فرماندار بندرماهشهر با بیان اینکه تا زمان بررسی دقیق نمی‌توان اظهار نظر قطعی در این خصوص داشت، بیان کرد: این مدارک و مستندات در دست بررسی قرار دارد و باید با عین قانون تطبیق داده شود و همچنین تحقیقات میدانی و برخی مکاتبات اداری و استعلامات نیز در این باره باید صورت بگیرد که به مقداری زمان نیاز دارد، می‌خواهیم تصمیم نهایی دقیقا مطابق با قانون باشد.

فرماندار بندرماهشهر در پاسخ به این پرسش که آیا تا آخر هفته تکلیف ماندن یا رفتن محمد عبیاوی شهردار بندر امام خمینی(ره) مشخص می‌شود یا خیر، پاسخ داد: با توجه به تعطیلی روز چهارشنبه در استان خوزستان امروز آخرین روز کاری اداری است و هنوز مشخص نیست که تا آخر هفته نتیجه اعلام شود.

به گزارش فارس، در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) عزل شهردار بندر امام خمینی(ره) مورد بررسی قرار گرفته بود که به امضای تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر نیز رسیده است اما با این وجود تعدادی از اعضاء مصوبات جلسه شورای شهر را دارای اشکال می‌دانند که این مصوبات در حال بررسی توسط شورای تطبیق فرمانداری بندرماهشهر قرار دارد.

محمد عبیاوی، شهردار بندر امام خمینی(ره) با شروع به‌کار دوره پنجم شورای شهر بندر امام خمینی(ره) از بین نامزدهای مختلف با رای اکثریت آرا در شهریور ۹۶ به عنوان شهردار بندر امام خمینی(ره) تعیین و معرفی شد. هنوز مدت زمان زیادی از شهردار شدن محمد عبیاوی نگذشته بود که از طرف موافقان خود مورد انتقاد قرار گرفت و در مدت  ۲ سال از شهردار شدن وی بارها جلسه بررسی عدم صلاحیت و عدم سکونت وی در صحن شورای شهر با حاشیه‌های متعددی مواجه شده است به گونه‌ای که دو مرتبه فرماندار بندرماهشهر پشت در بسته شورای شهر بندر امام خمینی(ره) قرار گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار