نماینده مردم مبارکه خطاب به مرضیه ابراهیمی، یکی از قربانیان اسیدپاشی زنجیره ای اصفهان گفت: «شما از دست مجرم قِسِر در رفته ای و فقط یک طرف صورتت آسیب دیده است! تکلیف عامل اسیدپاشی چه شد؟»
کد خبر: ۷۴۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷ 19 May 2019

 

نماینده مردم مبارکه خطاب به مرضیه ابراهیمی، یکی از قربانیان اسیدپاشی زنجیره ای اصفهان گفت: «شما از دست مجرم قِسِر در رفته ای و فقط یک طرف صورتت آسیب دیده است! تکلیف عامل اسیدپاشی چه شد؟»

به گزارش تابناک تهران صبح امروز شماری از قربانیان اسید پاشی و از اعضای انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی در جریان بررسی طرح تشدید مجازات اسیدپاشی میهمان صحن علنی مجلس شورای اسلامی بودند.

خبرگزاری ایسنا در خبری که به حواشی دیدار این افراد با نمایندگان مجلس پرداخته به پاسخ عجیب زهرا سعیدی- نماینده نزدیک به اصولگرایان مردم مبارکه اشاره کرده است.

سعیدی در اظهاراتی عجیب به قربانی اسیدپاشی اصفهان گفت: «شما از دست مجرم قِسِر در رفته‌ای و فقط یک طرف صورتت آسیب دیده است!» وی سپس پرسید «تکلیف عامل اسیدپاشی چه شد؟»

در ادامه مرضیه ابراهیمی- قربانی اسیدپاشی اصفهان در ادامه از سعیدی درباره حوزه انتخابیه‌اش سوال کرد و وقتی فهمید او نماینده مبارکه اصفهان است با تعجب خطاب به او گفت: «واقعا متاسفم که شما نماینده اصفهان هستید و نمی‌دانید عاملان حادثه اسیدپاشی اصفهان هنوز مشخص نشده‌اند و به من می‌گویید قِسِر در رفته‌ای!»

نماینده مردم مبارکه نیز در ادامه خطاب به ابراهیمی و سایر قربانیان حاضر در مجلس گفت: «ما پیشنهاد اعدام را در طرح تشدید مجازات اسیدپاشی داشتیم و فکر می‌کنم شما هم همین را می خواهید.»

ابراهیمی پاسخ داد: «من شخصا نه قصاص می خواهم نه اعدام بلکه حبس ابد می‌خواهم. قرار نیست این چرخه خشونت ادامه داشته باشد. این افراد هم از حبس ابد هم بیشتر می‌ترسند.»

اسیدپاشی های زنجیره ای در اصفهان در مهرماه سال ۱۳۹۳ اتفاق افتاد و در جریان آن چهار زن دچار آسیب شدند. مرضیه ابراهیمی و سهیلا جورکش نیز از این قربانیان این جنایت بودند. با گذشت ۶ سال از این حادثه هنوز انگیزه، هدف و هویت عامل یا عاملان اسید پاشی مشخص نشده است.

ایمنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار