سید هادی رضوی در اولین جلسه محاکمه ۳۱ متهم بانک سرمایه، گفت: برخی افراد فضای رسانه‌ای برایم ایجاد می‌کنند و می‌گویند داماد شریعتمداری هستم که این ظلم است؛ با زبان روزه درخواست دارم مرا خارج از این عنوان محاکمه کنید.
کد خبر: ۷۴۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ 15 May 2019
هادی رضوی از داماد وزیر و سریال شهرزاد تا اتهام عیش نوش ۱۰۷ میلیار تومان!
به گزارش تابناک تهران سید هادی رضوی کسی که پیشتر نام او را به عنوان سرمایه گذار سریال شهرزاد و داماد وزیر تعاون شنیده بودیم امروز به عنوان یکی از متهمان بانک سرمایه محاکمه شد. 
 
اولین جلسه محاکمه متهم محمد هادی رضوی و ۳۰ نفر دیگر از متهمان بانک سرمایه صبح امروز با حضور متهمان، وکلای مدافع، مستشاران، نماینده دادستان تهران و اصحاب رسانه به ریاست قاضی مسعودی مقام در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد و جرائم اقتصادی به صورت علنی آغاز شد.

پس از اعلام کیفرخواست متهم سید هادی رضوی، رئیس دادگاه اعلام کرد که وی به مشارکت در اخلال در نظام بانکی از طریق کسب تسهیلات مال نامشروع در قالب ۵ فقره به مبلغ ۱۰۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان متهم است.

رئیس دادگاه، هادی رضوی را به جایگاه فراخواند و به او تفهیم اتهام کرد و گفت: «آیا اتهام خود را قبول دارید؟» که وی گفت: «خیر قبول ندارم».

هادی رضوی افزود : خیلی خوشحال هستم که این دادگاه به صورت علنی برگزار شد تا بسیاری از حقایق بدون ترس و لرز گفته شود، آیا اجازه بازگویی این حقایق را به من می‌دهید؟
 
رئیس دادگاه پاسخ داد: بله.
 
سید هادی رضوی ۱۰۷ میلیارد تومان صرف عیش و نوش کرده است
در آغاز جلسه نماینده دادستان در خصوص اتهامات رضوی گفت: متهم سید هادی رضوی از مجرای پرداخت رشوه به مدیران بانک سرمایه بدون تودیع وثیقه در حدود ۱۰۷ میلیارد تومان را در سال ۹۱ تا ۹۴ از شبکه بانکی خارج و صرف عیش و نوش، سفر‌های خارجی، خودرو‌های لوکس و ملک کرده است.

هادی رضوی بدهکاری که طلبکار شد!
سید هادی رضوی ۱۲۰ میلیارد تومان به بانک سرمایه بدهکار بوده و از طریق گران‌نمایی ملک مذکور به مبلغ ۱۲۵ میلیارد تومان از بانک سرمایه ۵ میلیارد تومان طلبکار شده و چندین چک بابت طلب خود از بانک سرمایه دریافت و بابت طلب خود به شهرداری ارائه کرده است.
 
متهم محمدهادی رضوی ضمن رد اتهامات وارده گفت: از برگزاری دادگاه علنی خوشحالم و از شما می‌خواهم که بدون ترس و لرز مطالبم را بگویم.
 
خیلی دوست دارند بگویند محمدهادی رضوی داماد شریعتمداری است ولی من که داماد نتانیاهو نیستم. من از دادگاه می‌خواهم فارغ از داماد فلانی پرونده من بررسی شود.
 
مگر بدهی من چقدر بوده است، حدود ۸۰ میلیارد تومان
در بخشی از جلسه دادگاه متهم محمدهادی رضوی خطاب به ریاست دادگاه گفت: آقای مسعودی‌مقام، بانک سرمایه ۳۱ بدهکار کلان دارد که بدهی‌هایشان ۳۰۰ میلیارد، ۴۰۰ میلیارد و ۱۰۰۰ میلیارد است، بدهی من کجای این ارقام قرار دارد؟! لیست اسامی این ۳۱ بدهکار توسط هیأت تحقیق و تفحص مجلس اعلام شده است که اصلاً اسم من در آنجا نیست. مگر بدهی من چقدر بوده است، حدود ۸۰ میلیارد تومان.
 
رضوی در خصوص گران‌نمایی خانه واقع در خیابان اندرزگو گفت: در ابتدا لازم است از آقای مسعودی‌مقام بابت حوصله و سعه‌صبرشان تشکر کنم که به حرف‌های من با حوصله گوش می‌کنند، چون من کلاً آدم عصبی مزاجی هستم و از خداوند خواسته‌ام که به من کمک کند بتوانم با حوصله از خود دفاع کنم یا دائم دعا می‌کردم که مبادا آقای قهرمانی چیزی بگوید و من را عصبانی کند و من از عدل خارج شوم.
 
اما درباره خانه خیابان اندرزگو باید بگویم که بنده بیش از ۵ ماه با مدیران بانکی نامه‌نگاری کردم که بیایید این ملک را ارزیابی کنید و به عنوان وثیقه آن را تعیین تکلیف کنید و پس از ۵ ماه بالاخره هیأت مدیره اعلام کرد که ما این ملک را ارزیابی می‌کنیم. آقای قاضی، بدهی من در سال ۹۳ حدود ۷۰-۸۰ میلیارد تومان بوده است که حدود ۲۲ میلیارد آن را نقداً در حساب بانک پرداخت کرده بودم.
 
سید محمد هادی رضوی کیست؟
سید محمد هادی رضوی، متولد فروردین ۱۳۶۳ در تهران، فرزند سید سعید رضوی، همسر دختر محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دوازدهم و دانش آموخته مدرسه موتلفه اسلامی است.
 
سید هادی رضوی از دامادی وزیر و سریال شهرزاد تا اتهام ۱۰۷ میلیاردی!
 
سیدمحمدهادی رضوی مدیرعاملی یک گروه اقتصادی به نام “فاطمی” را برعهده دارد. این گروه در برگیرنده چندین مجموعه از جمله شرکت صنایع آینده سازان فاطمی نوین، سیستم‌های رسانه‌ای فاطمی، ماشین‌های اداری فاطمی و کارخانجات فاطمی می‌باشد و آن طور که گردانندگان آن ادعا کرده اند همواره سعی در بکارگیری نیرو‌های متخصص و خلاقیت‌های منحصربفرد داشته است.
 
گروه فاطمی برای فعالیت‌های فرهنگی خود نیز یک باکس ویژه درنظر گرفته است و “شهرزاد” نیز در همین باکس به عنوان کارکرد فرهنگی این گروه تعریف شده بود.
 
هادی رضوی از داماد وزیر و سریال شهرزاد تا اتهام عیش نوش ۱۰۷ میلیار تومان!
 
هرچند “شهرزاد” اولین سریالی است که رضوی به عنوان تهیه کننده آن فعالیت داشته، اما این سریال اولین محصول فرهنگی گروه فاطمی نیست. این گروه پیش از این در تهیه سریال “شاهگوش” داوود میرباقری نیز حضور فعال داشتند، ولی در آنجا بجای رضوی این نام محمد امامی از نزدیکان رضوی بود که در کنار محمد برومند به عنوان تهیه کننده می‌آمد.
 
سیدمحمدهادی رضوی در گفتگویی که پیش از تولید سریال "شهرزاد" با دنیای تصویر داشت سریال “شهرزاد” را بزرگترین و پرهزینه‌ترین مجموعه‌ در  تاریخ سینما و تلویزیون ایران نام برد که با مشارکت بخش خصوصی تولید شد.
 
رضوی همواره سعی کرده خود را چهره‌ای مستقل از پدر همسرش نشان دهد، اما در برخی سفر‌های استانی دولت یازدهم در کنار پدرزن خود دیده شده است. رضوی معتقد بود داماد وزیر بودن نه تنها جرم نیست، بلکه می‌تواند برای رساندن حرف مردم هم پلی ایجاد کند.
 
هادی رضوی از داماد وزیر و سریال شهرزاد تا اتهام عیش نوش ۱۰۷ میلیار تومان!
سید هادی رضوی در کنار محمد شریعتمداری وزیر کار
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فرهاد صمدی نارمکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
سئوال کردید سیّد محمد هادی رضوی کیست؟منم جواب تونو بِدَم سید محمد هادی رضوی کسی که ، ( اونایی که میگن این نظام وانقلاب طول عمرش تا انقلاب مهدی (عج) میباشد؛)این آقاسیّد هادی وامثال این آقازاده ها، این طول عمر نظام وانقلاب وبه حَدِّاَقَل وکمترین زمان می رسونند. پس دیگه بعضی ها پوُز نَدَن انقلاب مااِنقَدَر عُمر می کنه که............اِله وُ بِله.والسلام یاعلی مدد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار