بهنام صفوی، خواننده پاپ کشورمان در ۳۶ سالگی درگذشت. وی که از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعه مغزی شده بود، با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی سختی شد. در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و این بار برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پروفسور سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت، اما بامداد امروز در شهر اصفهان دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۷۴۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 13 May 2019

بهنام صفوی

بهنام صفوی، خواننده پاپ کشورمان در ۳۶ سالگی درگذشت.

به گزارش تابناک تهران  بهنام صفوی، خواننده پاپ کشورمان، ساعتی قبل در ۳۶ سالگی درگذشت.

وی که از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعه مغزی شده بود، با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی سختی شد. حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بسیار بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام (معجزه) را هم منتشر و کنسرت‌ها و اجراهای زیادی را هم برگزار کرد. همچنین چند تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد، ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و این بار برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پورفسور سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت.

بهنام صفوی بعد از عمل جراحی خود در آلمان به ایران بازگشت و دوره‌های شیمی درمانی و پرتودرمانی و روند ادامه درمان خود را انجام می‌داد که بامداد امروز در سن ۳۶ سالگی در شهر اصفهان دار فانی را وداع گفت.

بهنام صفوی

جزییات درگذشت بهنام صفوی از زبان مدیر برنامه‌هایش

مدیر برنامه‌های بهنام صفوی تاکید کرد که این هنرمند اخیرا مشکل تنفسی شدیدی داشت و اکسیژن خونش هم پایین آمده بود و حدود یک ساعت و نیم پیش درگذشت.

به گزارش تابناک تهران رضا فوادیان مدیر برنامه‌های بهنام صفوی درباره وضعیت بیماری صفوی و علت درگذشت او به خبرآنلاین گفت: «بهنام از آبان پارسال و پس از عمل جراحی دومش که در آلمان توسط پرفسور سمیعی انجام شد، حال جسمانی‌اش وخیم شد و به بیمارستان احسان منتقل شد. او تا اوایل اسفند در بیمارستان بستری بود.»

او ادامه داد: «او سپس با همان شرایط ای سی یو به منزل منتقل شد و حدود ۲۰ روز پیش بنا به شرایط آب و هوای تهران و همچنین حضور پدر و مادرش در شاهین شهر، به اصفهان منتقل شد.»

فوادیان همچنین بیان کرد: «بهنام این روزها مشکل تنفسی شدیدی داشت و اکسیژن خون او هم پایین آمده بود، به همین دلیل در بیمارستان میلاد اصفهان بستری شد و متاسفانه یک ساعت و نیم پیش درگذشت.»

او درباره زمان برگزاری مراسم تشییع و یادبود این هنرمند، هم گفت: «هنوز زمان برگزاری مراسم تشییع او مشخص نیست و تا عصر اعلام خواهد شد.»

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
چرا اونی که باید بمیره نمیمیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
من یکی اژ طزفدار بودم حیف چه ز ود رفت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار