در حالی که بازارهای بورس شاهد رشد شاخص ها بوده و در آستانه نشست این هفته فدرال رزرو ارزش دلار تقویت شده است، قیمت طلا امروز شاهد کاهش بود.
کد خبر: ۷۲۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ 18 March 2019
قیمت جهانی طلا امروز 1397/12/27 | قیمت طلا به زیر 1300 دلار رسید

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که بازارهای بورس شاهد رشد شاخص ها بوده و در آستانه نشست این هفته فدرال رزرو ارزش دلار تقویت شده است، قیمت طلا امروز شاهد کاهش بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با حدود 0.2 درصد کاهش به 1299 دلار و 15 سنت رسید. قیمت طلای آمریکا هم امروز با 0.3 درصد کاهش به 1299 دلار و 10 سنت رسید.

قیمت فلز پالادیوم هم که در جلسه قبل به رقم بی سابقه 1567 دلار و 50 سنت رسیده بود امروز با 0.8 درصد کاهش به 1547 دلار رسید.

شاخص قیمت دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی پس از کاهش 0.2 درصدی در جلسه قبل امروز به رقم 96.593 رسید.

احساس عدم قطعیت در مورد چشم انداز اقتصاد و تجارت جهانی و همچنین کند شدن رشد اقتصاد آمریکا سرمایه گذاران را نگران کرده است. میزان تولیدات کارخانه ای آمریکا در ماه فوریه برای دومین ماه متوالی کاهش داشت و فعالیت کارخانه ای در ایالت نیویورک به پایین ترین رقم 2 سال گذشته رسید.

نخست وزیر چین گفته، دولت این کشور سیاست های محرک اقتصادی بیشتری را به اجرا خواهد گذاشت که می تواند به تقویت رشد اقتصادی در سال جاری کنک کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه اولین فرمان وتوی دوران ریاست جمهوری خود را صادر کرد و مانع از اجرایی شدن مصوبه کنگره شد که به اعلام حالت فوق العاده توسط وی در مورد دیوار مرزی بین آمریکا و مکزیک خاتمه می داد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار