شهردار منطقه ۶ از نصب دوربین ثبت تخلف در ۶۰ تقاطع منطقه ۶ شهر تهران خبر داد.
کد خبر: ۷۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲ 08 August 2015
عظیم بابایی با اشاره به احداث همراه سرای بیماران با همکاری وزارت بهداشت ، اظهار داشت: همراه بیماران به شهرداری تهران معرفی شده و در اسرع وقت اسکان می‌یابند که در تلاش هستیم که فاز دوم این همراه سرا را نیز احداث کنیم. این درحالی است که در فاز اول اسکان 100 نفر پیش بینی شده که این افراد می‌توانند در زمان سه روزه و در صورت نیاز با تجدید زمان خود به صورت رایگان در محل‌های تعیین شده اقامت کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح کمپین آسمان آبی – زمین پاک گفت: در حال حاضر روزانه 6 تن زباله سبزی خوردن در شهر تهران تولید می‌شود.
شهردار منطقه 6 با اشاره به نقاشی دیواری از مشاهیر تاریخی در منطقه افزود: این در حالی است که 66 کیلومتر از معابر منطقه تحت پوشش خط سفید قرار گرفته است . جمع آوری 8 هزار تن پسماند به صورت ماهیانه در منطقه در حال انجام است که سه هزار و382 تن از این میزان پسماند خشک است که به همین منظور 668 مخزن و دو هزار و566 کارتن پلاست به این موضوع اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به ساماندهی 5 خط اتوبوس ویژه در محورهایی مانند صادقیه ، هفت تیر، مطهری و راه آهن اذعان کرد: زیرساخت این خطوط در حال انجام بوده و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید . همچنین خط 7 اتوبوس تندرو ایمن سازی شده و دوکابینه کردن اتوبوس‌های این خط نیز دردستورکار قرار گرفته است.

بابایی درخصوص فاز اول محور دوچرخه سواری در خیابان طالقانی اظهار کرد: راه اندازی کانکس و استفاده از کارت هوشمند در این خیابان پیش بینی شده است.

شهردار منطقه 6 با اشاره به راه اندازی اولین مرکز خدمات اجتماعی در محله الوند این منطقه خاطرنشان کرد: این مرکز با متراژ 870 مترمربع به منظور کارآفرینی وهمچنین اولین مددسرای ویژه آقایان با متراژ 300 متر در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به نصب دوربین ثبت تخلف در 60 تقاطع منطقه گفت: ازدیگر موضوعات نصب 5 مخزن برای آبیاری بوستان‌های منطقه به صورت مکانیزه درخیابان‌های کارگر، قائم مقام، بلوار کشاورز است که درحال انجام است. به گونه‌ای که شبکه آبیاری بارانی در پارک بهجت آباد احداث شده است.

وی با اشاره به افتتاح ایستگاه متروی میرزای شیرازی در آینده‌ای نزدیک، خاطرنشان کرد: با افتتاح این ایستگاه تعداد ایستگاه‌های متروی منطقه به 12 ایستگاه خواهد رسید.

بابایی از ساماندهی و پاکسازی انقلاب – ولیعصر از تبلیغات شهری خبر داد و گفت: همچنین معضل ترافیک هفت تیر با اصلاح هندسی حل شده و درحال حاضر ساماندهی دست فروشان دراین میدان در دستور کار قرار گرفته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار