استاندار تهران گفت: ۲۵۰ هزار نفر بین ۱۰ تا ۴۹ سال در استان تهران بی‌سواد هستند.
کد خبر: ۷۱۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 27 February 2019
تعداد ۲۵۰ هزار نفر در استان تهران بی سواد هستند

به گزارش «تابناک تهران»؛ انوشیروان محسنی بند پی صبح چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی که با حضور مروستی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی، صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان در محل استانداری تهران برگزار شد طی سخنانی با اشاره به اینکه یکی از معیارهای توسعه یافتگی و توسعه شاخص انسانی کشورها میزان بهره مندی و برخورداری آحاد جامعه از تحصیلات است اظهار داشت: تعداد ۲۵۰هزار نفر بین ۱۰ تا ۴۹ سال در استان تهران بی‌سواد هستند.

محسنی ‌بندپی با بیان اینکه منابع مالی، فضای فیزیکی و تامین منابع انسانی در این زمینه وجود دارد افزود: آموزش و پرورش برنامه ریزی کاملی برای فراهم کردن زمینه آموزش این افراد دارد.

نماینده عالی دولت در استان تهران نبود آمار دقیق از بیسوادان را بزرگترین و مهمترین چالش و مانع برای رسیدن به هدف اعلام کرد و گفت: در این زمینه با همکاری مرکز آمار ایران گام موثری در این راه برداشته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد کلیه دستگاه‌هایی که در این زمینه توانایی کار، کمک و حمایت دارند باید در هم افزایی و رسیدن به هدف کوشا باشند.

محسنی بندپی بیان داشت: ما باید نسبت به شناسایی و راهکارهای موجود تلاش کنیم تا مقابله اصولی وکارشناسی برای افزایش سواد آحاد جامعه داشته باشیم.

 

اخبار تهران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار