رییس پلیس راه ایلام؛
رییس پلیس راه ایلام از تقویت علائم راهنمایی و رانندگی برای ایام نوروز در جاده های ایلام خبر داد و گفت: همچنین ایستگاه پلیس ترافیکی و انتظامی در جاده های استان مستقر می شود.
کد خبر: ۷۱۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ 24 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: برخی از جاده ها بسیار خطر ناک هستند و علائم هشدار دهنده در آنها ضعیف می باشند که این امر در بروز حوادث و سوانح رانندگی موثر است.

وی ادامه داد: محورهای فرعی جاده سومار به دلیل رانش باید مسدود شود زیرا تردد خودروها در این مسیر خطراک است و جاده جایگزین آن سه راهی گیلان غرب به سمت سومار اعلام می شود.

وی افزود: در نوروز 96 عملکرد خوبی در خصوص کاهش سوانح رانندگی در استان داشته ایم که امیدواریم امسال نیز این آمار کاهش چشمگیرتری داشته باشد.

وی شمار افراد فوتی و مصدومان در نوروز 96 را به ترتیب 8 و 128 نفر اعلام کرد و گفت: سال گذشته 106 مورد آمار تصادفات بود که سرعت عمل در امداد رسانی و رسیدگی به تصادفات از دلایل اصلی کاهش صدمات جانی بود.

وی اضافه کرد: در 11 ماهه امسال تاکنون 996مورد سانحه رانندگی رخ داده که 9 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است که اربعین و تردد زوار در افزایش سوانح رانندگی موثر بوده است.

سرهنگ همتی زاده خواستار نظارت شرکت های حمل و نقل و تامین ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام نوروز شد و گفت: جایگاه های سوخت باید نسبت به تامین سوخت خودروها در این ایام دقت بیشتری داشته باشند.

وی اظهار داشت: همچنین علائم مربوط به اسکان مسافران نوروزی نیز در اختیار پلیس راه قرار گیرد تا جوابگوی مسافران نوروزی باشیم زیرا بیشتر مسافرن آدرس اسکان را از پلیس های مستقر در مسیر جویا می شوند.

وی ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی همه دستگاه ها و احتیاط رانندگی و توجه آنها به علائم راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه امسال در ایام نوروز سالی به دور از هر گونه سانحه رانندگی داشته باشیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار