بانک ایران زمین در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود، یک دستگاه هماتولوژی و چند دستگاه تهیه آب مقطر به بیمارستان شهدای سرپل ذهاب اهدا کرد.
کد خبر: ۷۱۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 17 February 2019

اهدای تجهیزات بیمارستانی توسط بانک ایران زمین به زلزله‌زدگان کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی، بانک ایران زمین به منظور رفع احتیاجات درمانی و در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود پس از بررسی و نیاز سنجی از منطقه زلزله زده کرمانشاه، یک دستگاه هماتولوژی و چند دستگاه تهیه آب مقطر به بیمارستان سرپل ذهاب اهدا کرد.

در همین راستا هادی قدیمی معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین، با اشاره به اقداماتی که از سال گذشته توسط این بانک در خصوص کمک به هموطنانمان در کرمانشاه انجام گرفته گفت: همزمان با وقوع زلزله با تصمیم هیات مدیره بانک و نیاز‌هایی که از سوی ارگان‌های ذیربط اعلام شده بود سعی شد اقلام مورد نیاز مردم منطقه تهیه و برای آن‌ها ارسال شود.

قدیمی افزود: همچنین در ادامه هزینه چاپ تقویم بانک در سال ۱۳۹۷ نیز همگام با شبکه بانکی به امر کمک رسانی به مردم منطقه اختصاص یافت؛ و همکاران ما نیز به‌صورت خود جوش کمک‌های خود را با توجه به شناختی که از منطقه داشتند، در محل‌های صعب العبور و دور از دسترس توزیع کردند.

وی نگاه مسئولانه شبکه بانکی در حوادثی همچون زلزله را مناسب دانست، اما اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌هایی که از سوی مراجع ذی‌صلاح صورت می‌گیرد، این کمک‌ها با نظم و ترتیب بیشتری انجام شود.
برچسب ها: بانک ایران زمین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار