احسان کرمی مجری، بازیگر و خواننده کشورمان از ممنوع‌التصویری خود در صداوسیما خبر داد.
کد خبر: ۷۱۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 10 February 2019
مهر نوشت: احسان کرمی مجری، بازیگر و خواننده کشورمان از ممنوع‌التصویری خود در صداوسیما خبر داد.
 
مجری معروف ممنوع التصویر شد!

احسان کرمی خواننده، مجری و بازیگر تئاتر که این روز‌ها به‌عنوان یکی از مجریان نشست‌های جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه حضور دارد درباره شایعاتی مبنی‌بر ممنوع التصویر شدنش در رسانه ملی گفت: بله من ممنوع‌التصویر شده‌ام و برای اولین بار خودم با حراست صداوسیما تماس گرفتم تا صحت و سقم این مساله را پیگیر شوم که به من اطلاع دادند که در تلویزیون ممنوع‌التصویر هستم. 

او درباره دلایل این تصمیم عنوان کرد: به من اعلام کرده‌اند که نامه‌ای از بالا که البته نمی‌دانم این «بالا» دقیقا کجاست زده‌اند که در آن ذکر شده من ممنوع‌التصویر هستم و اجازه فعالیت در تلویزیون را ندارم که البته این ممنوع‌التصویری مربوط به تلویزیون است و ربطی به فعالیت‌های من در تئاتر و سینما ندارد. 

کرمی ادامه داد: متاسفانه طبق بخشنامه‌ای که ابلاغ شده تمام آثار موسیقایی من نیز غیرقابل پخش از تلویزیون اعلام شده است. این اتفاق برای چهارمین یا پنجمین بار است که برای من رخ می‌دهد و هیچگاه نیز دلیلش را پیگیری نکرده‌ام البته یکبار در مورد مشکل ممنوع‌التصویری‌ام رفتم و با دوستان صحبت کردم و سوتفاهم‌هایی که به وجود آمده بود، برطرف شد و من توانستم در «خندوانه» اجرا داشته باشم، اما به نظر می‌رسد که دوباره دلایلی برای ممنوع‌التصویری‌ام به وجود آمده است که من نباید پاسخگو باشم. 

او در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: دلایل این اقدام مشخص نیست و ممکن است به هر دلیلی این اتفاق افتاده باشد، چون دوستان بدون اینکه پرسشی از ما بپرسند، قضاوت می‌کنند و تصمیم می‌گیرند. در طول چند روز گذشته مدام از من درباره ممنوع‌التصویری‌ام سوال می‌شد و به همین دلیل من هم پیگیری کردم و متوجه شدم که این مساله صحت دارد و تصمیم گرفتم که خودم آن را رسانه‌ای کنم.

جزئیات ممنوع التصویری مجری معروف شد!
 
به گزارش شمانیوز؛ احسان کرمی تیرماهی است و در سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شده، او مجری، بازیگر، صداپیشه و خواننده میباشد. فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ در رادیو آغاز کرده است، مدرک کاردانی تشریفات دارد و دوره‌های فیلمسازی نیز گذرانده است.
 
احسان کرمی حدود 16 سال است که ازدواج کرده است و متاهل می باشد. این زوج دارای یک فرزند به نام نیکمهر می باشند.
 
برچسب ها: احسان کرمی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
کاش علت ممنوع التصویری به روشنی ووضوح بیان شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار