کد خبر: ۷۱۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ 08 February 2019

بوکس

رئیس فدراسیون بوکس درباره جدا شدن ملی پوش بوکس از کاروان تیم ملی در فرودگاه شهر وین گفت: از این اتفاق متاسفم و امیدوارم کهرازه تصمیم درست را بگیرد.

به گزارش «تابناک تهران»؛ ظهر امروز (جمعه) ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ خبری مبنی بر ناپدید شدن ملی پوش بوکس از کاروان تیم ملی در فرودگاه شهر وین کشور اتریش منتشر شد و گفته می‌شود مبین‌ کهرازه روز چهارشنبه پس از ورود کاروان بوکسورهای ایران به این شهر ناگهان ناپدید شده و قصد پناهندگی در این کشور را دارد. تیم ملی برای حضور در تورنمنت مجارستان ابتدا باید به اتریش و سپس به مجارستان اعزام می‌شد که این اتفاق روز چهارشنبه و در فرودگاه وین رخ داده است.

چند روز است که فدراسیون بوکس و خانواده مبین کهرازه (بوکسور سنگین وزن تیم ملی) در حال تماس با این بوکسور هستند تا او را به کشور بازگردانند اما فعلا خبری از این بوکسور نیست. حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس نیز گفت: از این اتفاق بسیار متاسفم اما امیدوارم بتوانیم او را پیدا کرده و به کشور بازگردانیم. ما کار خود را با دقت انجام داده‌ایم و امیدوارم کهرازه نیز تصمیم درست را بگیرد.

گفته می‌شد علی مظاهری و اکبر احدی برای پیدا کردن مبین کهرازه، وین را به مقصد بوداپست مجارستان ترک نکرده‌اند تا این بوکسور را پیدا کنند. ثوری در این مورد نیز گفت: احدی و ‌مظاهری به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی در کنار تیم ملی حضور دارند و خوشبختانه سه بوکسور ما نیز تاکنون مدال‌های خود را قطعی کرده‌اند.

برچسب ها: مبین کهرازه
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
حتما توان خرید گوشت کیلویی 1،000،000ریالی را نداشته
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار