کد خبر: ۷۰۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 25 January 2019
مذاکرات برای انتقال آب سد کرج به شهریار انجام شده است

تهران- فرماندار شهریار گفت: مذاکرات برای انتقال آب سد کرج به شهریار انجام شده است.

به گزارش «تابناک تهران»؛  نورالله طاهری بعد از ظهر پنج شنبه در نشست مشترک مسئولین اجرایی شهرستان شهریار با استاندار تهران طی سخنانی گفت: نزدیکی به مرکز استان و فرودگاه های کشور، وجود باغات حاصل خیز و اقلیم مناسب و جاذبه های گردشگری از ظرفیت های بالقوه شهریار به شمار می رود.

وی افزود: اشتیاق به سرمایه گذاری از سوی صاحبان صنایع در شهریار یکی دیگر از ظرفیت های این شهرستان است و کمبود آب شرب و کشاورزی ، مهاجرت معکوس از تهران به شهریار و همچنین مشکل حمل و نقل از چالش های پیش روی شهریار است.

فرماندار شهریار اضافه کرد: با جدیت پیگیر رفع موانع تولید در شهریار هستیم اما بعضا برخی ادارات کل در استان روند برطرف کردن موانع را کند می کند.

طاهری گفت: احداث قطار حومه ای یکی از مطالبات شهروندان شهریار است که در کنار احداث بیمارستان تامین اعتبار نیاز به مساعدت داریم.

وی افزود: تکمیل شهرک صنعتی شهریار نیازمند دستور ویژه استاندار است و تامین آب کشاورزی یکی از مشکلات شهرستان شهریار است که با تخصیص پساب از جنوب تهران تاحدودی این مشکل مرتفع شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار گفت: مذاکراتی  با آب منطقه ای استان داشتیم، تا بخشی از آب سدکرج را برای استفاده شهروندان به شهریار منتقل کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار