مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از سفر وزیر گردشگری و آثار باستانی عراق به مشهد مقدس خبر داد و گفت: وی روز دوشنبه ۱۲ مردادماه وارد پایتخت معنوی ایران می‌شود.
کد خبر: ۷۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ 02 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، حسین زارع صفت اظهار داشت: عادل فهد الشرشاب وزیر گردشگری و آثار باستانی عراق به همراه معاون خود و در راس هیئتی 5 نفره به مشهد مقدس سفر خواهد کرد و ضمن بازدید از جاذبه‌های گردشگری و آثار فرهنگی و تاریخی دومین کلانشهر مذهبی جهان، راهکارهای افزایش همکاری‌های فی ما بین در این سفر بررسی خواهد شد.

وی گفت: وزیر گردشگری و آثار باستانی عراق در سفر به مشهد مقدس ضمن زیارت بارگاه منور امام علی بن موسی الرضا(ع)، با استاندار خراسان رضوی دیدار و از مجموعه فرهنگی تاریخی توس بازدید می‌کند و از نزدیک با اشعار و اندیشه‌های حکیم ابوالقاسم فردوسی شاعر و حماسه سرای بزرگ ایران زمین آشنا خواهد شد.

زارع صفت ادامه داد: این مقام عراقی و هیئت همراه همچنین در سفر دو روزه خود به پایتخت معنوی ایران اسلامی از برخی تاسیسات گردشگری مشهد و موزه آستان قدس رضوی بازدید خواهد کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بازدید از موزه بزرگ خراسان نیز یکی دیگر از برنامه‌های سفر عادل فهد الشرشاب و هیئت همراه وی به مشهد مقدس است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار