مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران:
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت : استفاده از شیوهای نوین خبری سرلوحه کار روابط عمومی است
کد خبر: ۷۰۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ 16 January 2019

همایش روابط عمومی های فرمانداری های استان مازندران با محوریت توجه به ظرفیت های شهرستانی و ساماندهی سایت های فرمانداری ها برگزار شد.

همایش روابط عمومی های فرمانداری های استان مازندران با محوریت توجه به ظرفیت های شهرستانی و ساماندهی سایت های فرمانداری ها برگزار شد. در این نشست مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران تغییر رویکرد در اطلاع رسانی فرمانداری ها را برای بهره گیری از ظرفیت های شهرستانی لازم و ضروری توصیف کرد. عباس مهدوی افزود: انتشار اخبار به شیوه سنتی با مخاطبان ارتباط موثر را برقرار نمی کند و باید از شیوهای نوین خبری بهره برد
وی اظهار داشت:سایت فرمانداری پیشانی اطلاع رسانی یک شهرستان است و نباید صرفا در انتشار اخبار فرمانداری خلاصه شود.
مدیرکل روابط،عمومی استانداری مازندران افزود:معرفی و روایت داشته های اقتصای،فرهنگی،گردشگری،جغرافیایی، انسانی،سیاسی و اجتماعی،کشاورزی و صنعتی و….درروند اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
این فعال فرهنگی با اشاره به رویکرد اقتصادی و نشاط اجتماعی مورد نظر استاندار مازندران افزود:در شرایط کنونی که مردم با مشکلات اقتصادی مواجه اند باید زمینه سرمایه گذاری های خرد و کلان را با معرفی فرصت های شهرستانی فراهم کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران از راه اندازی میز گفتگو در این روابط عمومی خبر داد و افزود:قصد داریم با دعوت ازنخبگان و فعالان اقتصادی حضورشان را در رسانه ها پررنگ ترکنیم. وی با تاکید بر رصد و پایش رسانه ای در روابط های فرمانداری ها گفت: باید مشکلات مطرح شده از سوی رسانه ها را رصد و از دستگاه و مجموعه مربوطه پاسخ خواست. وی افزود :۱۰ آیتم انتخاب روابط عمومی های خلاق استان را طراحی کرده ایم که به زودی در قالب فراخوان اعلام خواهد شد. وی به نقش اساسی روابط عمومی ها در تحقق برنامه های دولت و استاندار مازندران اشاره کرد و گفت:در برنامه صد روزه استاندار مازندران فعال یا منفعل بودن دستگاه ها و سازمان ها مشخص خواهد شد.
این فعال فرهنگی اضافه کرد:از مدیران دستگاه ها،سازمان ها و مجموعه های مرتبط با دولت خواسته ایم تا برنامه های صد روزه خود را در پرتال استانداری مازندران اطلاع رسانی کنند. وی حضور جدی در شبکه های اجتماعی و مجازی را برای معرفی فعالیت های انجام شده برای روابط عمومی ها ضروری عنوان کرد و گفت:وقتی فضای مجازی را جدی نگیریم ،از آن سوی مرزها برای افکار عمومی برنامه ریزی و محتوا تولید می شود تا مردم نسبت به آینده کشوردلسرد شوند
عضوشورای اداری استانداری مازندران تاکید کرد:روابط عمومی تنها در فیلم و عکس و بنر خلاصه نمی شود و باید مشاور ، کارشناس و تحلیل گر افکار عمومی باشد .مدیران هم نباید تنها از روابط عمومی ها انتظار درج اخبار و عکس هایشان را داشته باشند.روابط عمومی در عصر حاضر مجموعه ای است که هنرمندانه برای بهتر شدن جامعه و حال مردم تلاش می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار