مدیرعامل شرکت عمران پردیس:
کد خبر: ۷۰۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ 14 January 2019
افتتاح محله ایرانشهر فاز ۱۱ پردیس مسکن مهرمدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه افزایش رقم وام مسکن مهر در حد پیشنهاد است که هنوز عملیاتی نشده، گفت: برای مترو پردیس ۱۵۰۰ میلیارد تومان در لایحه بودجه ۹۸ دیده شده که طی ۴۸ ماه این پروژه به اتمام می رسد.

به گزارش «تابناک تهران»؛ سید مهدی هدایت در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: افزایش تسهیلات مسکن مهر پردیس در حد پیشنهاد بوده ولی هنوز عملیاتی نشده است. امسال با حمایت‌هایی که وزیر راه و شهرسازی و مجموعه شرکت عمران شهرهای جدید داشتند، کلیه ظرفیت‌های خود را برای تکمیل پروژه‌ها تخصیص دادیم. تمامی اراضی پردیس که قابلیت مشارکت و فروش داشته برای تکمیل پروژه ها اختصاص پیدا کرد. همچنین به دنبال مصوبه هیات وزیران هستیم که بخشی از آورده متقاضیان که صرف ساخت پروژه‌های روبنایی و زیربنایی شده برگردانیم و به ساخت واحدهای مسکونی اختصاص دهیم.

وی اعلام کرد: در دهه فجر تعدادی پروژه‌های زیربنایی و واحد مسکن مهر را افتتاح خواهیم کرد که تعداد آن را اطلاع رسانی می‌کنیم. هم اکنون حدود ۱۰۰۰ واحد معطل انشعابات هستند ولی مساله اصلی به نصبیات ۵۰۰۰ واحد مربوط می‌شود که امیدواریم با بخشنامه‌ای که وزیر صادر کرد بتوانیم این واحدها را به معنای واقعی برای تحویل به مردم آماده کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: مشکل پکیج حل شده و روزانه ۱۰۰ پکیج وارد سایت می شود و مشکلی به عنوان پکیج وجود ندارد. تعداد ۳۶ آسانسور هم روز گذشته از مرز بازرگان وارد شد که به زودی در بلوک‌ها نصب می‌شود.

پردیس به سرعت در حال تبدیل به کلان‌شهر است

هدایت خاطرنشان کرد: در دوره یک ماهه‌ای که بنده به پردیس آمده‌ام به دنبال این هستیم که نقشی جدید به پردیس بدهیم. وقتی اسم پردیس می‌آید همه ذهن‌ها به سمت مسکن مهر می رود ولی ظرفیت‌های بزرگی در پردیس وجود دارد که می‌توان با عملیاتی کردن آنها نقش بزرگتری به پردیس داد.

وی افزود: پردیس به سرعت در حال تبدیل شدن به یک کلان‌شهر است و جمعیت فعلی آن حدود ۱۴۰ هزار نفر است. شعاری که برای پردیس انتخاب کرده ایم بهشتی در سایه سار پایتخت است. با توجه به ظرفیت‌های خوبی که پردیس دارد دنبال این هستیم که مترو پردیس را در سال آینده کلنگ زنی کنیم تا بتوانیم حمل و نقل ایمن برای کلانشهری که در حال شکل گرفتن است داشته باشیم.

مترو پردیس ۴ ساله ساخته می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس درباره تامین اعتبار مترو پردیس گفت: در تبصره ۱۹ لایحه بودجه ۹۸ بالغ بر۱۵۰۰ میلیارد تومان برای مترو پردیس دیده شده است، بخش دیگری هم از منابع وزارت راه و شهرسازی پیش‌بینی شده که بتوانیم ظرف ۴۸ ماه این پروژه را به سرانجام برسانیم.

هدایت ادامه داد: همچنین احداث مراکز محلات را در برنامه های خود داریم که حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه در دهه مبارک فجر کلنگ زنی خواهد شد که ۶۰۰ میلیارد تومان مربوط به مراکز محلات و ۴۰۰ میلیارد تومان هم پروژه های زیربنایی و روبنایی سایت‌های مسکن مهر است.

وی درباره اقاله قرارداد برخی پیمانکاران اظهار کرد: هم اکنون در مرحله اقاله قرار داریم. در این زمینه یک مساله مالیاتی برای بعضی سازندگان ایجاد شده که در حال رفع این موضوع هستند تا بتوانیم ان‌شاءالله در آینده این موضوع را به سرانجام برسانیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه مراکز محلات به صورت مشارکت با بخش خصوصی انجام می شود، گفت: در این مراکز پارک، مسجد، مدرسه، سرای محله و واحدهای تجاری را می سازیم که بعد از ساخت، سهم هزینه‌هایی که شریک انجام می‌دهد از طریق واحدهای تجاری، تهاتر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار