صبح امروز
در مراسمی با حضور جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی کلنگ مترو اسلامشهر زمین زده شد.
کد خبر: ۷۰۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ 12 January 2019
کلنگ مترو اسلامشهر زمین زده شد

به گزارش «تابناک تهران»؛ از اسلامشهر، در مراسمی با حضور سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء، استاندار تهران، فرماندار اسلامشهر، شهردار اسلامشهر، مصطفی کواکبیان و جمعی دیگر از نمایندگان مردم اسلامشهر، تهران، پردیس، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی صبح شنبه کلنگ مترو اسلامشهر به زمین زده شد.

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در این مراسم اظهار داشت: احداث مترو علاوه بر تسهیل تردد و حمل و نقل شهروندان باعث ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیشتر در این شهرستان خواهد شد.

وی افزود: راه‌اندازی مترو، زمان سفر به شهر تهران را کوتاه‌ می‌کند و همین امر باعث تبدیل اسلامشهر به یکی از مناطق تهران برای جذب سرمایه‌گذار می‌شود.

حسین شهردار اسلامشهر نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مترو اسلامشهر در امتداد خط ۳ مترو تهران راه‌اندازی می‌شود، اظهار داشت: شهرداری اسلامشهر مجری مترو این شهر شده است، اجرای این پروژه با سرعت مناسبی پیش خواهد رفت.

وی با بیان اینکه برای احداث هر دو فاز مترو اسلامشهر ۴۵۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: در این عملیات فاز نخست از ایستگاه آزادگان آغاز می‌شود و تأمین اعتبار ایستگاه میدان نماز برعهده شهرداری اسلامشهر است که هر ایستگاه ۸۰ میلیارد تومان هزینه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، عملیات اجرایی مترو اسلامشهر بر عهده شهرداری این شهر قرار داده شده است.

انتهای پیام/الف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار